Jest takie przysłowie o.... złotych butach, jak komuś biznes wypali >;))

Jest takie przysłowie o.... złotych butach, jak komuś biznes wypali >;))

Lothar.
Jak widać na obrazku, to dotyczy tylko Pań >;PP

Re: Jest takie przysłowie o.... złotych butach, jak komuś biznes wypali >;))

Jak widać na obrazku, to dotyczy tylko Pań >;PP

Wow, Presley też takie nosił Miał bzika na punkcie butów

Re: Jest takie przysłowie o.... złotych butach, jak komuś biznes wypali >;))

Lothar.
Pan Lewandowski dostał złote buty >;))) A ja dawno temu grałem o....... Złotą Serenkę >;PPP