Są nowe odkrycia, co się nie przekładają na wiedzę wykładaną >;)

Są nowe odkrycia, co się nie przekładają na wiedzę wykładaną >;)

Re: Są nowe odkrycia, co się nie przekładają na wiedzę wykładaną >;)

Amigoland
Coś mocno opalony ten fizyk Takiego żaden nie skrytykuje, bo będzie oskarżony o rasizm

Re: Są nowe odkrycia, co się nie przekładają na wiedzę wykładaną >;)

Amigoland
Ostatnio jak wylądowałem w klinice z zablokowaną nerką. Trafiłem w łapki pewnego afrykańskiego lekarza. Chyba tu studiował, bo po niemiecku zasuwał lepiej od nie jednego Szwaba. No i on mi mówi..."Mniej piwa, więcej wody". No to ja mu mówię...'I tu się pan myli panie doktorze, bo ja piwa nie piję już dwa lata"

[...]

Nie oskarżył mnie o...Rasizm

Re: Są nowe odkrycia, co się nie przekładają na wiedzę wykładaną >;)

Lothar.
Poszedł po najniższej linni oporu. Nie nacierpiałeś się bo jak parę lat temu miałem kamień w nerce to ból był staszny, myślałem że kaloryfer urwę w szpitalu