A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

Re: A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

Lothar.
Albo jest czymś/kimś czego nie znamy i z zasady, nie rozumiemy?

Re: A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

Lothar.
W sumie to miło by było jak by był 😁 A jak nie to można go stworzyć razem z niebem i piekłem aby ci co hmm wyznają dualizm też coś mieli 😝 Takie obwoźne kino w stylu: będzie Pani zadowolona 😸😈

Re: A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

Co nas czeka po zniknięciu KK? Czeka nas Islam...To proste. I to czego nie udało się hordom tatarskim i tureckim, uda się nam

Re: A Co Jeśli Boga Nie Ma? Jak Wygląda Psychomanipulacja w Kościele? - ks. prof.Andrzej Kobyliński

Lothar.
Sam nie wiem co lepsze 😇lepiej być rozumnym niż wierzącym 😈