Jesień...

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie jesień zaczęła się zimnem deszczem...Katastrofa...Dzisiaj było tylko +12 stopni...

Re: Jesień...

Imli-li ☼
cześć Kotku  mój dzień zaczął się słonecznie krótko cieszyłam się w południe przyszły chmury i potem tylko deszcz  zbyt zimno nie było   wieczorem ochłodziło się   nie pada na razie  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku  mój dzień zaczął się słonecznie krótko cieszyłam się w południe przyszły chmury i potem tylko deszcz  zbyt zimno nie było   wieczorem ochłodziło się   nie pada na razie  Buziak
Pewnie też się ochłodzi...Jak u mnie...Aaa jak się spało na nowej wersalce? Hm?...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
no jakoś nie specjalnie kręciłam się całą noc to pewno do starej przyzwyczajenie  widocznie potrzebuję trochę czasu aby  przywyknąć do nowej kanapy Kotku Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no jakoś nie specjalnie kręciłam się całą noc to pewno do starej przyzwyczajenie  widocznie potrzebuję trochę czasu aby  przywyknąć do nowej kanapy Kotku Buziak
Hm...A ostrzegałem, hehehe. Ciekawe ile będziesz się przyzwyczajać...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
zobaczymy trochę pewno potrwa  najbardziej przeszkadza mi zapach  chemii  ten materiał  aż mnie drapie w gardło  okno otwarte od rana  muszę chyba użyć jakiegoś dezodorantu na to cholerstwo  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
zobaczymy trochę pewno potrwa  najbardziej przeszkadza mi zapach  chemii  ten materiał  aż mnie drapie w gardło  okno otwarte od rana  muszę chyba użyć jakiegoś dezodorantu na to cholerstwo  Buziak
Właśnie chciałem zapytać, czym pachnie wersalka...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
no właśnie  taki smród chemiczny jakiś Kotku  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no właśnie  taki smród chemiczny jakiś Kotku  Buziak
Znalazłem coś Kotuś...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼ napisał/a
no właśnie  taki smród chemiczny jakiś Kotku  Buziak
Znalazłem coś Kotuś...Buziak.
Ale to jest stosunkowo drogie...58zł. Znalazłem inny sposób na pozbycie się zapachu nowych rzeczy, nasączonych chemią...
"W walce z tym problemem nieoceniona jest soda oczyszczona. Soda doskonale wyciągnie wszystkie zapachy. Wystarczy wysypać ją na płaskie naczynie, talerz czy tackę i umieścić wewnątrz mebla. Kiedyś sodę mieszano ze skruszonymi liśćmi rumianku lub kwiatami lawendy."
Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
nie wiem czy dostanę coś takiego Kotku  Buziak

Re: Jesień...

Imli-li ☼
a gdzie do środka Kotku? to z zewnątrz jest  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
Imli-li ☼ napisał/a
nie wiem czy dostanę coś takiego Kotku  Buziak
No ale sodę chyba nie ma problemu kupić? Albo nawet masz w domu? Hm?...Buziak.

[...]

Do środka, to chyba tam gdzie wkłada się pościel. Soda wciąga zapach, albo rozcieńczyć z wodą i spryskać z zewnątrz materiał. Soda chyba nie farbuje...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
sodę mam oczywiście  to przecież nie zniweluje  smrodu bo ten materiał jest na wierzchu Kotku i cały pokój  gorzej jak dym z papierosa  pościel nie  śmierdzi tylko pokój  od tej kanapy  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
sodę mam oczywiście  to przecież nie zniweluje  smrodu bo ten materiał jest na wierzchu Kotku i cały pokój  gorzej jak dym z papierosa  pościel nie  śmierdzi tylko pokój  od tej kanapy  Buziak
Ja tylko wspomniałem że ten pojemnik z sodą wkłada się tam , gdzie jest miejsce na pościel w wersalce. Nie chodziło mi o samą pościel...Kotuś. No jak będziesz wychodzić gdzieś...Koniecznie okna zostawić otwarte i wietrzyć...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
no przecież cały dzień miałam otwarte okno   Kotku nie pomogło Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no przecież cały dzień miałam otwarte okno   Kotku nie pomogło Buziak
No wiem Kotuś, też miałem nowe meble, wersalki. Jak nie spróbujesz z tą sodą, to będziesz czekać, aż zapach zniknie. A może to potrwać...Buziak.

Re: Jesień...

Imli-li ☼
po prostu popryskam ten materiał który jest na wierzchu  wodą z sodą rzecz jasna i się okaże Kochanie  Buziak

Re: Jesień...

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
po prostu popryskam ten materiał który jest na wierzchu  wodą z sodą rzecz jasna i się okaże Kochanie  Buziak
Wypróbuj może najpierw Kotuś, gdzieś na materiale w niewidocznym miejscu, żeby zobaczyć, czy ta soda jakiś plam nie narobi...Tak myślę...Buziak.
1234 ... 102