Zima 22/23

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie pogoda bez zmian. Chłodno, ale nie zimno. Temp.+8 stopni...

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
cześć Kotku u mnie było trochę wiosennie  jakby 10+  nieco słonka   wiatr wciąż ale nie zimno   znośnie  Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
U mnie też wieje z przerwami. Gnało cały dzień różne chmury, nawet jakieś granatowe...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
rozmawiałam z koleżanką ona nam nie zamówi leku bo chce podziękować  lekarzowi za wyleczenie oczu  no to nie może prosić o ten lek natomiast dostała wyniki badań serca i go chce poprosić o leczenie serca podobno ma początki wieńcówki  i wystraszona jest  więc musi o sobie myśleć  ja Kotku zadzwonię tylko oni bardzo szybko realizują zamówienia  a ja muszę poczekać  na kasę na przelew  i nie wiem kiedy zrobią  musimy poczekać Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Nie ma sprawy Kotuś. Czekanie to nasza specjalność. Mam przecież tyle od Ciebie specyfików na oczy, że zanim to zużyje...To będzie lato...Jak tylko przyślesz "pierwszą dostawę", to ja Ci natychmiast pieniążki odeślę. Także uspokój "kasjera"...U mnie jak w Banku...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
Kochanie nie martwię się hahahaha  poczekam na kasę  swoją i zamówię jestem ciekawa reakcji  Chińczyka  jak go poproszę  o te właśnie tabletki  a powiedz mi Kotku  kiedy Ty byłeś u okulisty do kontroli? Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kochanie nie martwię się hahahaha  poczekam na kasę  swoją i zamówię jestem ciekawa reakcji  Chińczyka  jak go poproszę  o te właśnie tabletki  a powiedz mi Kotku  kiedy Ty byłeś u okulisty do kontroli? Buziak
Hm. Chyba ze 3 lata temu...Kochanie...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
ło rany to dosyć dawno  to właściwie nie wiesz w jakim stanie są Twoje oczy teraz   Kochanie  powiedz mi jaką diagnozę postawił lekarz  okulista  abym nie plątała się do Chińczyka  Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
ło rany to dosyć dawno  to właściwie nie wiesz w jakim stanie są Twoje oczy teraz   Kochanie  powiedz mi jaką diagnozę postawił lekarz  okulista  abym nie plątała się do Chińczyka  Buziak
No wiem Kotuś. Tylko że ja nie widzę pogorszenia . Jak nakazała te krople brać. Tak biorę. Okulary co przepisała. Także "działają". Nie potrzebuję silniejszych. Diagnoza była...Początek Katarakty, czy zaćmy, bo to to samo. Ona mnie kazała chyba wtedy, przyjść za rok, do kontroli. Powiedziała że jak się pogorszy to wyśle mnie na operację. Wiesz, powiązania lekarza ze szpitalem, khm, khm...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
  Kotuniu ale coś mi się wydaje że katarakta a zaćma to dwie sprawy  czytałeś cokolwiek w temacie?  ja oczywiście  będę się starała o te leki oby mi się udało  Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotuniu ale coś mi się wydaje że katarakta a zaćma to dwie sprawy  czytałeś cokolwiek w temacie?  ja oczywiście  będę się starała o te leki oby mi się udało  Buziak
Kotuś. To, to samo. Zaćma, to po łacinie Katarakta. Powiedz Chińczykowi...Kotuś...Katarakta...Buziak
PS.
"Zaćma – (łac. cataracta, stąd znana też jako katarakta) to degeneracyjna choroba oczu spowodowana zmętnieniem soczewki oka. Zmętniała soczewka utrudnia przedostatnie się światła do siatkówki co powoduje pogorszenie ostrości widzenia."

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
no tak teraz już wiem i wiem jak to wygląda  na oku  moja mamuśka miała operację  bo miała dosyć grubą no i koleżanka to właśnie miała  i nie ma  już   oby mi nie odmówił   i oby nie kazał Ci przyjechać ale wiem co mam mówić   Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Hm. Możesz mnie zarejestrować. Jak będzie chciał dane. Aaa te ziołowe lekarstwa co on wysyła, nie są na receptę. Także o jakimś handlu , czy przekręcie międzynarodowym nie ma mowy O przyjeździe nie ma mowy. Wiesz Kotuś, że muszę się tutaj opiekować mamą...Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
bardzo jestem ciekawa jak mi to pójdzie  on zawsze pyta co jeszcze chcę oprócz moich stałych  no to mu powiem  i zobaczymy jaka będzie reakcja   Skarbie jutro Twoje święto  dogoniłeś mnie hahaha  chodźmy Kochanie Buziak

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Nie powinno być problemu. Bo sprzedaż tych tabletek, to utarg dla niego. Tzw. Obrót. Hm...Z takim "świętem"...Człowiek szczęśliwy że jeszcze żyje, hehehe. No i że zdrowie jest...Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Zima 22/23

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś. Także nie martw się Da ten Chińczyk to dobrze. Nie da to trudno. Jakoś sobie załatwię te tabletki...Dobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
będzie dobrze jakoś wierzę tylko poczekam na swoją kasę i zaraz dzwonię Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów  Buziak pa

Re: Zima 22/23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
będzie dobrze jakoś wierzę tylko poczekam na swoją kasę i zaraz dzwonię Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów  Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Zima 22/23

Imli-li ☼
cześć Skarbie    w dniu Twojego  święta   niech szczęście  radość z życia  miłość  i po stokroć zdrowie  całe życie  towarzyszy Tobie  z całego serduszka  swojego  życzę Ci   najpiękniejszy uśmiech jaki potrafię posyłam  i może nutka  mi wyjdzie jakoś  https://www.youtube.com/watch?v=0Z49pcMknpg Buziaków mnóstwo z cieplutkim przytulaskiem

Re: Zima 22/23

Amigoland
Dziękuję Kotuś za piękną nutkę i życzenia...Buziaki.
1234 ... 93