Jak zobaczysz światło to uciekasz? >;))

Re: Jak zobaczysz światło to uciekasz? >;))

michalina
brunetka. napisał/a
Ale mnie wystraszyłaś Michalinko ta dziwna nazwą i zerknęłam trochę do wujka gogle. a ja myślałam że to Twoje złe samopoczucie to zwykłe przemęczenie.

Wielu chorych zastanawia się, czy fibromialgia jest groźna. Choroba nie zagraża życiu, ale jest uciążliwa i trwa całe życie. Pierwszym krokiem do poprawy jego jakości jest dbałość o własne zdrowie i samopoczucie.

Michalinko musisz teraz niczym się nie martwic zadbać o zdrowie i patrzeć bardziej optymistycznie, będzie dobrze tylko mysl o sobie i swoich przyjemnościach, tak myślę.
dziękuję Brunetko za wsparcie:)*
Pół zycia chodzę po lekarzach i nic;))
W końcu trafłlam na artykuły o fibromialgii i na forum w tym temacie.
Teraz już wiem,dlaczego muszę się zmuszać do aktywności ,dlaczego mam dni,że nie moge prawie chodzić i mnie przydusza itd.W sumie to się ucieszyłam,ze nie jestem w tym sama no,i nie jest to choroba smiertelna choć czasem ma się ochotę umrzeć "ze zmęczenia";))
Przypuszczam,że u mnie ma to podłoże psychiczne:)
Miłego dzionka Brunetko:))

Re: Jak zobaczysz światło to uciekasz? >;))

Jola napisał/a
michalina napisał/a
Jolu,mam wrażenie,że dopadła mnie ta "ciemna noc duszy":)
Tak,czasem mam wrażenie,że straciłam moc.
Czuję się źle,dzis chyba wreszcie znalazłam co mnie gnębi,nazywa się to fibromialgia i cierpię na to od jakichs 30 lat;))
Są dni lepsze i gorsze ale nie chcę teraz tym nikomu głowy zawracać.
A wokół zmiany,czuję się samotna i nie zrozumiana przez ludzi których uważałam za bliskich.
Ot,życie;))

Poczytałam o tej fibromialgii.
Od 30 lat...🙈, naprawdę ci współczuję.
To już może lepiej niech to będzie "ciemna noc duszy";), a najlepiej niech wszystko szybko przejdzie.
Bo przejdzie...:)☺️

A pomaga ci kontakt z naturą?

W sumie pamiętam, że mieszkasz jakby w pięknym "zaczarowanym ogrodzie".:)
Jolu,kontakt z naturą i wbrew pozorom ruch pomagają najbardziej:))
Zzmuszam się do aktywnosci fizycznej(oczywiście w ramach rozsadku)i to mi pomaga:))
Ciemna noc duszy dopada każdego w jakimś czasie zycia więc tak,masz rację,to minie:))
Milego dzionka Jolu:))

Re: Jak zobaczysz światło to uciekasz? >;))

Lothar.
Myślę że to wszystko naturalne zjawiska Michalino, te wszystkie mroczności które produkujemy, to środki do uleczenia ludzkości. Lekarstwo na pasożyty.

Re: Jak zobaczysz światło to uciekasz? >;))

Myślę że to wszystko naturalne zjawiska Michalino, te wszystkie mroczności które produkujemy, to środki do uleczenia ludzkości. Lekarstwo na pasożyty.
Ciekawa teoria Wojtek:))
123