Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

Lothar.
Holendrzy postawili farmy na ukrainie i hodują kury bez żadnego nadzoru, antybiotyki i hormony w ilościach niesłychanych i sprzedają tą truciznę do.... Polski, tak trujecie swoje rodziny bo nierząd coś z tego ma.

Drób i jaja z Ukrainy zalewają Polskę. Branża boi się rywali
nsz
7 marca 2023, 7:10.
1 min czytania
Udostępnij artykuł

Do Polski z Ukrainy przyjeżdżają gigantyczne kwoty mięsa drobiowego i jaj. Wzrosty importu robią wrażenie, które w polskiej branży wywołują zaniepokojenie— informują wiadomoscihandlowe.pl.
Jaj z Ukrainy w Polsce coraz więcej
Jaj z Ukrainy w Polsce coraz więcej | Foto: Piotr Kamionka / Reporter

Import mięsa drobiowego do UE wyniósł 32,306 tys. ton, co oznacza wzrost o +94 proc. w porównaniu z pierwszymi 8 tygodniami 2022 r. — wynika z danych, które przeanalizował Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego, a które opisuje serwis.

Najbardziej wzrósł import mięsa mrożonego (16,6 tys. ton; wzrost o 171,6 proc.). Wzrost świeżego to 40,4 proc. (12,4 tys. ton).

"Import jaj do UE wyniósł 4,457 tys. ton, co oznacza wzrost o +1370 proc. w porównaniu z pierwszymi 8 tygodniami 2022 r. W ramach tej kategorii najbardziej wzrósł przywóz świeżych jaj (+2580 proc.) i wyniósł 3 137 tys. ton" — informuje portal.

Re: Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

michalina
Nie dziwi mnie to,nie dość,że wykończą polską branżę to jeszcze nas wytrują.
Co do jaj to biorę od hodowcy.Płacę drożej ale wiem co jem.

Re: Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

Lothar.
No to ja mam takie domowe Michalino >;) Jestem udziałowcem kurnika na 6 kur, Rudzielec chciała to zrobiłem kurniczek, kupiłem kury i dorzucam się do ziarna i odpadki z domu, a Rudzielec koło tego chodzi. Jajek opór >;)

[...]

A co to za portal? Niech zgadnę...Agrounia??

[...]

No to smacznego;))
Dobrze mieć udział w takim przedsięwzięciu;))

Re: Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland

https://www.tygodnik-rolniczy.pl/articles/aktualnosci_/holendrzy-maja-problem-z-jajami-czy-polska-na-tym-skorzysta/

Re: Jak się idzie do ludzi to się zawsze czegoś człowiek dowie.

Lothar.
Sami widzicie, trują nas jak tylko mogą.