Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Lothar.
Tuż przed świętami dostałem pozew o płacenie alimentów. Ja zbaraniałem, żona zrobiła mi karczemną awanturę. Całe święta miałem przegrane... Dopiero po światach wyjaśniło się, że sprawca całego zamieszania, o tym samym imieniu i nazwisku, mieszka w moim bliku tylko w klatce "c"a nie w "e"jak ja (numer mieszkania mamy taki sam!). Urzędniczka wysyłająca wezwanie zrobiła błąd w adresie.

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Lothar.
Mój chłopak zabrał mnie na romantyczną kolację-niespodziankę do restauracji. Po wspaniałym posiłku przyklęknął na jedno kolano i poprosił mnie o rękę. Zanim zdążyłam wypowiedzieć najważniejsze w moim życiu "TAK", jakaś przypadkowa dziewczyna rzuciła mu się w ramiona i wykrzyczała: "Oczywiście, że za Ciebie wyjdę Misiaczku!". Patrzeliśmy na siebie z chłopakiem w głębokim szoku, a ona po prostu wstała i odeszła jak gdyby nigdy nic.

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Lothar.
Nasz rodzinny pies ma sporą nadwagę i weterynarz zalecił dietę. Z jakiegoś powodu pies uznał, że to wszystko moja wina i jak tylko wejdę do toalety czy łazienki to kładzie się przy drzwiach i blokuje mi wyjście. Jest na tyle ciężki, że nie jestem w stanie ich otworzyć. Ostatnio spędziłam godzinę w toalecie czekając, aż mój brat wróci ze szkoły.

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Rano w urodziny mojego chłopaka powiedziałam mu, że wieczorem będzie mógł ze mną zrobić co tylko zechce. Nadszedł wieczór, a on rozebrał mnie, zawiązał mi oczy po czym... przykleił mi na cycki plastry do depilacji.

Miałem wrócić z delegacji późnym wieczorem, ale tak się wszystko ułożyło, że wróciłem jednak nad ranem. Nic nie mówiłem ukochanej żeby zrobić jej niespodziankę. Wchodzę i słyszę, że się kąpię. Odkręciłem wodę w kuchni na całego - to taki nasz oklepany numer. Nie było mi jednak do śmiechu bo krzyk, który usłyszałem był zdecydowanie MĘSKI.

[...]

Hmm niezwykły zbieg okoliczności. Pewnie jakiś Nowak 😄

[...]

A po co na cycki plastry do depilacji? 😲

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Lothar.
Kobiety czasami lubią faceta depilować, to taka zemsta >;P Może tam był jakiś meszek >;)

Re: Jak już świat bywa złośliwy to czasami to jest trudne do uwierzenia >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Lothar. napisał/a
[...]
Jako Kobieta uwierzyła byś Serenko w.... przypadek? Kobiety bywają sceptyczne >;P