Ale miałem paskudny sen.

Lothar.
Spałem na schodach wąskiej uliczce gdzieś w azji jakoś polubiła mnie taka mała dziewczynka z`!0 lat; jak zasypiałem to ona pojawiła się i wyjrzała z za rogu, zmieniła się demonicznie i skoczyła na mnie krzyknąłem 5 razy i się obudziłem. Jak się opowiada to niby nic a tam był wielki strach i ucieszyłem się że w korytarzu się pali światło.

Re: Ale miałem paskudny sen.

[...]
No. To jak się teraz wyspałeś. To co będziesz robił w nocy Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki...

Re: Ale miałem paskudny sen.

Lothar.
Jakiś zmęczony byłem i się zdrzemnąłem a tu jakieś azjatyckie demony mi dokuczały >;) Przed snem myślałem o tym czy jakoś duch Mamy mi nie towarzyszy i nie jest to forma opętania, to się czasami zdarza. Będę spał :)