Hulaj dusza!!!

Kropelka
Jadę do Chrystusa Świebodzińskiego,wykreowałam urlop 2tygodniowy tak by jeszcze na RODOS pobyć.
Jutro Wam pomacham

Re: Hulaj dusza!!!

Drapak

Re: Hulaj dusza!!!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Wypoczywaj Kropelko i przy okazji zerknij czy dalej są te ANTENY na głowie Jezusa >;PPP

Re: Hulaj dusza!!!

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka
Kropelka napisał/a
Jadę do Chrystusa Świebodzińskiego,wykreowałam urlop 2tygodniowy tak by jeszcze na RODOS pobyć.
Jutro Wam pomacham
Wspaniałego urlopowania Kropelko!;)

Re: Hulaj dusza!!!

Sylwia
Lothar napisał/a
Wypoczywaj Kropelko i przy okazji zerknij czy dalej są te ANTENY na głowie Jezusa >;PPP

Hehe, to połączenie satelitarne z ...Bogiem!;D

Re: Hulaj dusza!!!

Lothar.
>;))))))
Że też na to nie wpadłem Serenko >;)))))) Czyżby byli "kosmitami"?
A tak serio to pazerność kleru woła o pomstę do nieba, na okolicznych kościołach też obserwuje anteny. Może mają łączność bezpośrednią z Panem Bogiem

Re: Hulaj dusza!!!

Sylwia
Administrator
Lothar napisał/a
> [...]
A tak serio to pazerność kleru woła o pomstę do nieba, na okolicznych kościołach też obserwuje anteny. Może mają łączność bezpośrednią z Panem Bogiem
Oglądają telewizję "Trwam" przez satelitę;P
A łączność to mają, owszem, ale przez inny sprzęt!;)

Re: Hulaj dusza!!!

Amigoland
[...]
Miłego urlopu Kropelko. No i najważniejsze, żeby pogoda dopisała...

Re: Hulaj dusza!!!

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Lucyfer to Serafin niosący światło :) więc nazwa całkiem na miejscu >;)) A jak spojrzeć szeżej to każdy ma swoją rolę do odegrania, więc strach jest niepotrzebny, choć ludzie się lubią bać

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak
Drapak napisał/a

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
Jak będzie okazja spojrzę, dzięki

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Kropelka napisał/a
Jadę do Chrystusa Świebodzińskiego,wykreowałam urlop 2tygodniowy tak by jeszcze na RODOS pobyć.
Jutro Wam pomacham
Wspaniałego urlopowania Kropelko!;)
Dzięki  Sarenko

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Dzięki Amigo, zadbam o najlepszą dla mnie aurę.

Wyczytałam ostatnio w Twoim poście gdzieś tu albo tam,że iż nie mamy wpływu na pogodę.
Ja twierdzę inaczej i bawię się pogodą i to jest przezabawne uczucie- mówisz i masz, miodzio.

Luuuzik man

Re: Hulaj dusza!!!

Amigoland
Kropelka napisał/a
[...]

Wow...Wymyśliłaś zaklęcie? Kropelko?

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
Amigoland napisał/a
Kropelka napisał/a
[...]

Witaj :)
Właściwie to nie ma zaklęcia,ale podstawą jest koherentny stan.

Re: Hulaj dusza!!!

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kropelka

Re: Hulaj dusza!!!

Lothar.
Tyle było "wolnego" to jakie urlopy? Do pracy rodacy >;PPPP

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dzięki Kawusiu

Re: Hulaj dusza!!!

Kropelka
Aniołku pojedyncze dni wolne już mi nie wystarczały.

Re: Hulaj dusza!!!

michalina
[...]
Super Kropelko!
Udanego urlopu:))
Swoją drogą nawet nie wiedziałam,że jest coś takiego jak Chrystus Świebodziński;)A juz te anteny na jego głowie to mnie centralnie rozbawiły;)))
12