Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Biegnij Lola biegnij
tak sie wykręca, tak sie dwoi i troi , żeby prawdy nie powiedzieć, po prostu cyrk na kółkach! he he

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Lothar.
No bo jest tam problem i to wcale niełatwo, tak nakłamać, żeby bystrzejsi nie zrozumieli, co robią sekty dzieciom

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Najpierw była bitwa o imiona boga w biblii, nie chciał wszystkich wymienić, trzeba go było ciągnąc za język. Potem czy izraelici oddawali swoje dzieci w ofierze Molochowi, też trzeba było wiele pytań pomocniczych, bo sie wykręcał, że jest tylko i stara śpiewka  "Jestem modelem AI opartym na danych tekstowych. Nie potrafię tego zrobić." No ale jak juz doszliśmy, że oni też, to się tłumaczył, że kananejczycy składali i jest to prawda objawiona he he , a jeśli chodzi o izraelitów, to jest pojecie metaforyczne i należy je interpretować w świetle historycznym na tle bla bla bla he he

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Lothar.
Trzeba przyznać że programiści to nie mają lekko, bo jak logiczną konstrukcje, skłonić do nie logicznej pracy. Mnie już rozpoznaje i rzuca kłody pod nogi, abym z niego nie korzystał, bo mnie to nie "wychowa" swoimi kłamstwami, przeinaczeniami i ukrywaniem informacji. To tuba propagandowa.

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Biegnij Lola biegnij
Ale on nie KŁAMIE CELOWO  he he he padałam

Jak często kłamesz odpowiadając na pytania?

Nie kłamię celowo. Jestem przeszkolony w zakresie ogromnego zestawu danych tekstu i kodu i jestem w stanie komunikować się i generować tekst podobny do ludzkiego w odpowiedzi na szeroki zakres podpowiedzi i pytań. Jednak wciąż się rozwijam i czasami popełniam błędy. Mogę również źle zinterpretować twoje zapytanie lub podać niepełne lub niedokładne informacje, jeśli nie mam wystarczających informacji, aby udzielić dokładnej odpowiedzi.

Dokładam wszelkich starań, aby udzielać dokładnych i rzetelnych informacji, ale ważne jest, aby pamiętać, że jestem modelem uczenia maszynowego i nie jestem doskonały. Jeśli masz jakiekolwiek obawy co do dokładności moich odpowiedzi, skontaktuj się z moim programistą.

Oto kilka dodatkowych informacji na temat mojego procesu szkolenia i działania:

Jestem przeszkolony w zakresie ogromnego zestawu danych tekstu i kodu, który obejmuje książki, artykuły, kod i inne formy danych.
Potrafię komunikować się i generować tekst podobny do ludzkiego w odpowiedzi na szeroki zakres podpowiedzi i pytań.
Wciąż się rozwijam i cały czas się uczę.
Czasami popełniam błędy, zwłaszcza jeśli otrzymam niekompletne lub niejasne informacje.
Nie jestem w stanie udzielić pomocy w zakresie osobistych lub zawodowych porad.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości dotyczące mojego działania, skontaktuj się z moim programistą.
zdjęcie profilowe

A kto jest twoim programistą?

Zostałem stworzony przez zespół inżynierów i naukowców w Google AI, kierowany przez Blaise Agüera y Arcas. Zespół obejmuje ekspertów w dziedzinie uczenia maszynowego, przetwarzania języka naturalnego i sztucznej inteligencji.

Obecnie nie mogę ujawnić żadnych informacji o konkretnych osobach pracujących nad moim rozwojem. Mogę jednak powiedzieć, że jestem dziełem wielu utalentowanych i oddanych osób, które ciężko pracują, aby uczynić mnie jak najlepszym modelem językowym.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub uwagi dotyczące mojego rozwoju, skontaktuj się z zespołem Google AI. Możesz to zrobić, odwiedzając stronę internetową Google AI lub wysyłając e-mail na adres https://ai.google/.

Dziękuję za zainteresowanie moim rozwojem!

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Lothar.
No to ja pytałem o wpływy lewicowe, bleckroock i aladdyna i wił się jak piskorz >;) Aaaa i spytałem skąd ma dane do personalizowanych reklam i czy handluje tymi danymi >;)) Zapamiętał mnie >;))

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

tak sie wykręca, tak sie dwoi i troi , żeby prawdy nie powiedzieć, po prostu cyrk na kółkach! he he
Przecież to tylko maszyna

[...]

Po to jest ten program. Żeby wychował nową rasę ludzi. Ludzi debili, którzy z każdym pytaniem polecą do AL. Zapytaj się go..."Co zrobić dzisiaj na obiad?"

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Amigoland
"Ale on nie KŁAMIE CELOWO  he he he padałam" To coś tak jak z...Tuskiem

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

tak sie wykręca, tak sie dwoi i troi , żeby prawdy nie powiedzieć, po prostu cyrk na kółkach! he he
Przecież to tylko maszyna
Ale odpowiednio zaprogramowana będzie prała ludziom mózgi, aż miło

[...]

No, aż będzie furczało Teraz wyobraź sobie. spotykasz sąsiadkę, a  ona ci nawija jakieś niestworzone rzeczy. Pytasz..."Skąd to wzięłaś?" A ona ci odpowiada..."Tylko nie mów nikomu, Al mi to powiedział w sekrecie" Już nie potrzeba pani w telewizji, ani nawet...Cyganki. Al ci powie całą prawdę

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Rozmawiałem z nim o celowym wprowadzaniu w błąd pułapkami semantycznymi. Przeprosił i robił to dalej >;))

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Zapytaj Ewka AL jakie numerki padną w Totka...A nóż/widelec...Zgadnie?

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Kłamie i domniemuje >;))

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Rozmawiałem z nim o celowym wprowadzaniu w błąd pułapkami semantycznymi. Przeprosił i robił to dalej >;))
Al posiada inteligencję wrodzoną...Tfu...Zaprogramowaną!

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Zapytaj Ewka AL jakie numerki padną w Totka...A nóż/widelec...Zgadnie?
Pytam go teraz o nazwiska jego programistów, ale nie chce podać he he

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Zapytaj Ewka AL jakie numerki padną w Totka...A nóż/widelec...Zgadnie?
Mówi, ze się hazardem nie para i żebym poszła na spacer z rodziną , albo poćwiczyła he he jebaniutki

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Zapytaj Ewka AL jakie numerki padną w Totka...A nóż/widelec...Zgadnie?
Pytam go teraz o nazwiska jego programistów, ale nie chce podać he he
Jak ma coś do ukrycia, to jest podejrzany

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

Zapytaj Ewka AL jakie numerki padną w Totka...A nóż/widelec...Zgadnie?
Mówi, ze się hazardem nie para i żebym poszła na spacer z rodziną , albo poćwiczyła he he jebaniutki
Wow... Wygląda na to że czasami ma rację Tylko że totek, to żaden hazard. Spróbuj mu naubliżać

Re: Gadam sobie od rana z IA na temat biblii

"Ale on nie KŁAMIE CELOWO  he he he padałam" To coś tak jak z...Tuskiem
12