Duże różnice w ocenach >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Ale szukaj okazji aby sprzedać pracę swojego talentu. Znałem kiedyś kolegę bystry, rozumny ale ludzie go się bali, kawał chłopa o specyficznej urodzie, co się bać Piotrek jest uczciwy. Ale w robocie podpadł jakoś prezesowi, bo zbyt samodzielny, robi w windykacji i jak przyszedł z jakąś zaległą fakturą do eks prezesa to.... kasa była migiem, a dziadki z ochrony mieli ważne sprawy, więc talent i aparycja mają znaczenie >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Koś nawiązywał do biblii, Ewo? >;) Ja tylko o tym, że przy niektórych ludziach sprawy źle idą, trzeba zrozumieć jakie i wykorzystać poznane zjawisko. Bo taki człowiek nie ma o tym pojęcia i "pomaga" mentalnie w innych. Ja mam talent do uruchamiania :) więc łatwiej dostrzegam takie prawidłowości. Jak się nauczysz to sama będziesz wykorzystywać jak jest trudno. Czasami wolę zostać sam >;)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

michalina
Ostatni dużo patrzę wstecz i wnioski są przygnebiające.
Mam wrazenie,ze cale zycie spędzilam przy kuchni i jak ta kucharka widzialam świat tylko przez pryzmat przeczytanych książek.
Jak dobrze,że jest internet bo wielu rzeczy się dowiedzialam ,he,he;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

[...]
W sumie to racja,że przy niektorych ludziech sprawy idą źle ale trzeba umieć to dostrzec i to jest talent:)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

No więc sam widzisz, ze nie wszystkimi talentami gębę nakarmisz.
Bo się talentami nie nakarmi,prawda:)
Trzeba trochę szczęścia w zyciu by żyć z talentu,niewielu się to udaje;)

Re: Duże różnice w ocenach >;))

[...]
Ale trzeba milczeć Michalino żeby nikogo nie skrzywdzić.

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Re: Duże różnice w ocenach >;))

Lothar.
Gad pozdrawia Ewo, miłego wieczoru >;)