Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
Kto ich tak nienawidzi że zgłosił że to zabytek?

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Kto ich tak nienawidzi że zgłosił że to zabytek?

Ludzie nie wiedzą, ale na konserwację zabytków są...Dotacje unijne Cały KK w Polsce tak robi...

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Nie potrzeba nic zgłaszać, wystarczy rzucić okiem że krzyż ma ponad 50 lat, a wszystko co ma ponad 50 lat, jest już zabytkiem Ja też

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Akurat się Dopchasz Andrzeju, taki konserwator to plaga. A jak się spali, to już nie ma "zabytku" żadnych kapliczek na swojej ziemi.

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Nie potrzeba nic zgłaszać, wystarczy rzucić okiem że krzyż ma ponad 50 lat, a wszystko co ma ponad 50 lat, jest już zabytkiem Ja też
To większość budynków to zabytki? Mieszkamy w skansenie? >;)

[...]

Zgadza się Wojtek... To się chyba nazywa...Dziedzictwo kulturowe...

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
Masz chałupę i jakiś łapserdak ma ci mówić co możesz a co nie? Fora ze dwora >;)) Wiem o chałupie co dziwnie spłonęła, teraz stoi nowa elegancka >;)

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Kto ich tak nienawidzi że zgłosił że to zabytek?

Nie wiem czy ten krzyż, to przypadkiem nie poniemiecki Uciekający Niemcy zakopywali pod takimi krzyżami swoje majątki...

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Masz chałupę i jakiś łapserdak ma ci mówić co możesz a co nie? Fora ze dwora >;)) Wiem o chałupie co dziwnie spłonęła, teraz stoi nowa elegancka >;)
No na pewno są sposoby. Ale chałupę spalić, też trzeba umieć

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Widać ktoś dbał i w nagrodę kara 20 tyś. a to nie koniec. Za połowę pomurowali by fest kapliczkę >;)

[...]

To prawda, strażak ma napisać że to instalacja elektryczna.

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Widać ktoś dbał i w nagrodę kara 20 tyś. a to nie koniec. Za połowę pomurowali by fest kapliczkę >;)

A może by tak przekazać? W dobre ręce?

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
Ksiądz nie chciał, bo wie że to wydatki, a chcieli dać razem z ziemią >;)) Biznes >;)))

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
W sumie pomysł z ogniem jest o tyle dobry że w biblii stoi o całopaleniu jako ofierze >;PPP

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

W sumie pomysł z ogniem jest o tyle dobry że w biblii stoi o całopaleniu jako ofierze >;PPP
Tja. Ale współczesna kryminalistyka zaraz wykryje...Sprawcę...

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
Eeee, umorzą Andrzeju >;)

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Eeee, umorzą Andrzeju >;)
? Wystarczy że spojrzą że miałeś kłopot z konserwatorem zabytków

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
A kogo to? Nawet jak policjant się "doktoryzuje" to prokuratura umarza. Wiesz co takiemu możesz?:) Chyba wiesz >;)))) No chyba że kuria zadzwoni, to wtedy będą drążyć >;PP

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

A kogo to? Nawet jak policjant się "doktoryzuje" to prokuratura umarza. Wiesz co takiemu możesz?:) Chyba wiesz >;)))) No chyba że kuria zadzwoni, to wtedy będą drążyć >;PP
Za kapliczkę na pewno zadzwoni

Re: Czy tylko ogień może pomóc?

Lothar.
Myślisz że się przejmują, Andrzeju? >;) Jak by w tym była kasa, to tak >;))