Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Amigoland
Z tego co ostatnio dużo czytałem. Chiny chcą się rozwijać. Dla nich wojna to ostateczność. Nie sądzę, żeby Stany zaatakowały Chiny...Bo i po co??

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Myślę że się dawno dogadali, Andrzeju. A to co nam mówią, to teatrzyk, dla tych co mają za to zapłacić >;))

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

To ten konflikt interesów, jak swoich trzymasz krótko za pysk to sam słabniesz, a jak popuścisz to społeczeństwo urośnie w siłę i też ci dadzą ognia. Stany wybrały pierwsze rozwiązanie, więc będą walczyć z "sąsiadami" co dla nas pro amerykańskich, źle wróży.

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Jak się podoba teatrzyk? >;)

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Jak się podoba teatrzyk? >;)

Chiny, to mogą Stanom napukać. Stany są jedynym państwem na świecie, które może prowadzić wojnę na dwa fronty...

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Lothar.
Myślę że myślimy o głupotach Andrzeju >;)) Chłopaki od kasy dawno się dogadali i wkręcają wszystkich innych i puszczą z torbami. Wiesz co mi otworzyło oczy? Nagle wszyscy mieli tą samą technologię i szczepili na dawida w jednym czasie >;)) Myślisz że to nie była ustawka? A jak raz im poszło skosić "frajerów" to odpuszczą? Będą kosić do upadłego.

[...]

Tak. Tylko że biedny klient. To żaden klient Z kogo potem mają żyć te korporacje? Chyba już nawet ci wspominałem, że jak ludzie wymeldują auta, bo nie będą mogli jeździć...To ubezpieczenia idą na psy szczekać. Chyba nie muszę ci mówić co to za korporacje...Ubezpieczenia...

[...]

A wiesz że ubezpieczenia inwestują w przemysł zbrojeniowy??

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Andrzeju najlepiej się okrada biedaków, postraszyć postraszyć i po 20zł za litr e diesla. Mówię ci Andrzeju to stare techniki doliniarzy. Bogatych jest mało i mają prawników i kruczki, robiłem dla klienta co mu firma 20 lat przynosi straty a bogal jakich mało i kutwa też >;)))

https://wgospodarce.pl/informacje/23960-pzu-bedzie-wspierac-polskie-start-upy-500-mln-zl-na-inwestycje-w-innowacje

[...]

Wojtek? Oni nie żyją z elity. Masz rację. Oni żyją z mas. Jak zniszczysz masę, zniszczysz samego siebie...Nie po to teraz dają pieniądze za nic nie robienie...

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

500 mln dla nas to bajońskie dudy ale dla takich firm to raczej niewiele. I w sumie dlaczego firma ubezpieczeniowa nie generuje zysku dla właściciela/budżetu a finansuje start-upy? Mnie nikt nie finansował jak zaczynałem >;)) Jak się tak zaczyna że się na czyim tyłku ślizga to jak się skończy? >;))) To wszystko jakieś przewały i mydlenie oczu aby nie było dyskusji nad obniżeniem niesamowicie wysokich Podatków w Polsce. My nie potrzebujemy "dofinansowań" ale żeby nas nie okradać.

[...]

Przecież to nie twój problem? Jak będziesz miał wypadek, swoje pieniądze z PZU dostaniesz. Oni też płacą podatki. I takie sponsorowanie, to jest odtrącanie od swoich podatków To jest jedna firma, a wiesz ile takich firm jest w Polsce. No i co? Nie ma aut, nie ma pieniędzy. Zostaje torba i kij

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Jak się podoba teatrzyk? >;)

Jak rok temu sugerowałam,że byc może Rosja i usa sa dogadane to ludzie na mnie patrzyli jakbym co najmniej cegłówką w głowę dostała

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Jak się podoba teatrzyk? >;)

Jak rok temu sugerowałam,że byc może Rosja i usa sa dogadane to ludzie na mnie patrzyli jakbym co najmniej cegłówką w głowę dostała
Jak na razie na tym "dogadaniu" traci tylko Rosja. No nie wiem wszystko jest możliwe. Pożyjemy zobaczymy...

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Jak się podoba teatrzyk? >;)

Jak rok temu sugerowałam,że byc może Rosja i usa sa dogadane to ludzie na mnie patrzyli jakbym co najmniej cegłówką w głowę dostała
Większość ludzi nie ogarnia takich spraw Michalino >;)) Oceniają po sobie więc trudno zrozumieć taki cynizm i pragmatyzm, mnie trochę pomogło w rozumieniu to że IBM konserwował do końca maszyny liczące do identyfikacji więźniów w KL.

[...]

Jak się dogadali stany ruscy i chiny to widzimy teatr dla okradanych społeczeństw.

Re: Czy Chiny zrobią stanom niespodziankę? >;)))

Amigoland
Putin przy wizycie Xi Pinga, wybrał najkrótszy stół, jaki znalazł na Kremlu
12