Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
A niby pedagogika to "dyscyplina" wiedzy >;)) Wiesz chyba się na mnie odcisnęła męska szkoła średnia >;)) I to mat-fiz rzeczy konkretne sprawdzalne, no to jak być po tym "humanistą"? >;PP

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Szukam skutecznych metod >;P A ludzki umysł jest pełen pułapek i nawet te hmm humanizmy czasami mają sens >;P Choć empiria i behawioryzm są mi bliższe >;) No wiesz co da się "pomacać" to jest.... realne

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Z tym przywracaniem pań normalności :) to będąc facetem, to trzeba uważać >;P

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Jak zacznę tłumaczyć puenty damsko męskich żarcików to..... "ziemia zadrży" >;))

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
No bo widzisz, Ewo >;P To jest tak, pozornie ktoś coś głupiego powie (poziom U?) >;) Ale to nieważne, bo ważne jest do czego te "rewelacje" zainspirują >;P Mam wolniejszy dzień odwiedzę panią księgową, zakupy, obiad pranie i może coś z zaległych lektur? Może: Wojna, o której nie chcieliśmy wiedzieć, Urbańskiego?

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Ewo mną jest trudno manipulować  To możliwe, ale trzeba się przyłożyć >;) Powinnaś trochę popracować z dorosłymi i rozwinąć "warsztat" >;PP