Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Sam mechanizm powstawania reakcji nie myślenia po użyciu takiego słowa jest ciekawy, bo powstaną następne. A wniosków to nikt nie wyciągnie? >;)) To za trudne? >;P

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Czy jest w takim razie nadzieja dla gatunku ludzkiego, Andrzeju? Jak tak jest, to oznacza że ludzie nie są inteligentni?

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Czy jest w takim razie nadzieja dla gatunku ludzkiego, Andrzeju? Jak tak jest, to oznacza że ludzie nie są inteligentni?
Nie wiem. Domyślam się że ludzie muszę przeżyć wstrząs, np. Taki jak wojna żeby zacząć myśleć...Cześć Wojtek.

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Amigoland
A tu taka ciekawostka. Kim jest ambasador Izraela w Polsce...
To Ruski żyd
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ja%E2%80%99akow_Liwne

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Cześć Andrzeju. Ja sobie myślę, że ludziom jest tak wygodnie i nie zamierzają się sprzeciwić, choć by było dużo gorzej i na tym bazują lewicowcy. To takie hmm gotowanie żaby >;))

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Cześć Andrzeju. Ja sobie myślę, że ludziom jest tak wygodnie i nie zamierzają się sprzeciwić, choć by było dużo gorzej i na tym bazują lewicowcy. To takie hmm gotowanie żaby >;))
To jedno. A drugie, to ludzie nie umieją, lub nie chcą myśleć perspektywicznie...

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Za myślenie to można ostro podpaść, Andrzeju >;))

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Amigoland
Następny...Zdradzi mi prawdę...I to za dramo!

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Amigoland
I tu się mylisz. W Niemczech kościół płaci podatki

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Amigoland
W których krajach Kościół jest opodatkowany?
Podatek kościelny obowiązuje obecnie w kilku europejskich krajach: Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Niemczech, Norwegii i Szwecji. Dodatkowo w dwóch innych państwach - Włoszech i Hiszpanii - obywatele mogą przekazać 0,5 proc. podatku dochodowego na działalność, wskazanego przez nich, związku wyznaniowego.

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Za myślenie to można ostro podpaść, Andrzeju >;))

Lewacki bełkot. Jestem wierzący i myślę. Nikt mi nie zabroni myślenia. Pamiętaj Wojtek że świat nie znosi próżni. Zlikwidują KK, wprowadzą swoją religię. Już ją wprowadzają...Klimatyzm, bolszewizm, zamordyzm...

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Więc winną krzywd jest... ułomność ludzkiego umysłu? Ofiara jest sama winna swych cierpień? Ciekawa teoria
Od dawna się nad tym zastanawiam.
Wwszelkiego rodzaju kołcze i guru nauczają,że wszystko to twoja wina.
Bo źle myslałeś,bo karma,bo się nie uczyłeś to masz!

[...]

Czyli ustawiają cię od samego początku Jakby nie wiedzieli że my jesteśmy tylko trybikiem w systemie...Witaj Michalino...

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

To chyba nie do końca sprawiedliwe, Michalino? >;)

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

W chrześcijaństwie nazywają to Predestynacją a znów Muzułmanie mają się podporządkować woli Allaha >;))

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Amigoland
Obecnie rządzący w PL spijają śmietankę za krytykę PIS-u w stosunkach z Izraelem. Karma wróciła Jakby mówili wspólnym językiem w sprawach międzynarodowych, może by tego nie było. PIS nie umiał się dogadać z unią? A kto blokował KPO dla Polski? Wydali 40 rezolucji przeciwko Polsce! "Polscy" eurodeputowani! Tego nie ma na całym świecie!

Re: Czy ktoś ich w końcu powstrzyma???

Lothar.
Czy to nie te obce "elity", Andrzeju?
12345