Czego lekarz wam nie powie...

Re: Czego lekarz wam nie powie...

brunetka.
Zdrowa jak rydz, ostatnio jakoś omijają mnie choróbska i oby tak nadal.:)

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Imli-li ☼
cześć Brunetko serdeczności Kochana

Re: Czego lekarz wam nie powie...

brunetka.
Miluniu kochana moja.:)* Jak się cieszę że zaglądnęłaś, wszystko dobrze u Ciebie  .:)***

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Imli-li ☼
dziękuję  wszystko dobrze   jak było tak jest  Brunetko   ważne że nic gorzej  buziaki

Re: Czego lekarz wam nie powie...

brunetka.
To dobrze że dobrze się czujesz może coś się poprawi z biegiem czasu . Miluniu wiosna już przed progiem jest coraz cieplej i w końcu słoneczko wychodzi, nie trzeba łykać już wit D, spacery będą samą przyjemnością.:) Buziaki kochana*

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
Zdrowa jak rydz, ostatnio jakoś omijają mnie choróbska i oby tak nadal.:)
Tak trzymaj Brunia. Słuchaj się własnego organizmu, chce ci się kwaśnego, jedz kwaśne, chce ci się słodkiego, jedz słodkie. On jest najlepszym doradcą. Dobranoc Brunia...Dobranoc Duszki.

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Imli-li ☼
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
dobranoc miłych snów  Joluś  pa

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Imli-li ☼
przepraszam Brunetko że po imieniu  tak mi się przypomniało to z serduszka  buziaki pa

Re: Czego lekarz wam nie powie...

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
Kolorowych Miluniu.:)* Miło że zajrzałaś tutaj.:)

Miluniu a mi jest bardzo miło że napisałaś do mnie po imieniu, pisz tak jeśli chcesz mi będzie bardzo miło.:)

Re: Czego lekarz wam nie powie...

brunetka.
Tak robię Ami słucham swojego organizmu , tylko Polacy są naprawdę bardzo gościnni i słynny bigos jest mega zachwalany muszę chociaż troche zjeść ,ale potem trochę pocierpię, dla mnie to coś co jest zepsute.:) Wiesz jak jest z ta gościnnością.:)
Dobranoc Ami.:)

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Lothar.
Każdy naród ma dziwne przysmaki Brunetko >;) Stanowczo nie polecam norweskich kiszonych śledzi i rekina bo to to trzeba umieć jeść na otwartej przestrzeni, nie w domu bo zapach wgryza się w ściany. Do tych potraw przyzwyczajamy się w dzieciństwie i należą do tradycji. Kiszenie kapusty i ogórków wymaga staranności i czystości żeby się naprawdę nie zepsuły. Akurat nastawiłem 2kg białej kapusty w słoikach żebym miał na surówki do mięs i hmm do golonki w kapuście >;))

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Wczoraj oglądałem filmik pt. "Co się dzieje z człowiekiem kiedy je ludzkie mięso" ale przed śniadaniem nie puszczę 10 zł kg? To chyba cena sprzed 20 lat? Cześć Wojtek...

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Wczoraj oglądałem filmik pt. "Co się dzieje z człowiekiem kiedy je ludzkie mięso" ale przed śniadaniem nie puszczę 10 zł kg? To chyba cena sprzed 20 lat? Cześć Wojtek...
Hej Amigo,nie puszczaj ;))
A nawet jak puścisz to nie obejrzę,bleeeee;))

[...]

No nie, nie puszczę Tam gdzieś w tym wątku, jest test na Candidę, jak tam czytałem. Candida może być przyczyną chronicznego zmęczenia, o którym nie dawno na forum gadaliśmy...

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Wczoraj oglądałem filmik pt. "Co się dzieje z człowiekiem kiedy je ludzkie mięso" ale przed śniadaniem nie puszczę 10 zł kg? To chyba cena sprzed 20 lat? Cześć Wojtek...
Jak by było z przed 20 lat to byśmy nie poznali "marcina" >;)) Cześć Andrzeju >;)

[...]

No ale tam chyba wystaje kawałek jego ucha

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Lothar.
Forumowiczki go lubiły, zawsze to jakaś.... pamiątka >;)) A wiesz kupiłem kawałek takiego salcesonu, to może kanapkę zrobić? >;))

Re: Czego lekarz wam nie powie...

Forumowiczki go lubiły, zawsze to jakaś.... pamiątka >;)) A wiesz kupiłem kawałek takiego salcesonu, to może kanapkę zrobić? >;))
No rób . Tylko dla mnie ma być kawałek świńskiego ucha z sierścią
123