Z wizytą u weta >;)

Re: Z wizytą u weta >;)

Amigoland
To się Wojtek nazywa...Terapia szokowa

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
A jak skakał >;P Koty się boją ogórka że niby wąż >;)

Re: Z wizytą u weta >;)

A jak skakał >;P Koty się boją ogórka że niby wąż >;)

Coś w tym jest...

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
A nawet rasy się nie lubią :) moje jamniki nie lubiły owczarków niemieckich, oczywiście oprócz swojego. Zresztą swój kot, to nie kot, to obce się gania >;))

Re: Z wizytą u weta >;)

A nawet rasy się nie lubią :) moje jamniki nie lubiły owczarków niemieckich, oczywiście oprócz swojego. Zresztą swój kot, to nie kot, to obce się gania >;))
No...Jak Niemca zwęszył, to zaraz ujadał

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
Jest niechęć pomiędzy niektórymi rasami psów, Andrzeju.

Re: Z wizytą u weta >;)

Jest niechęć pomiędzy niektórymi rasami psów, Andrzeju.
To normalka, jak miedzy ludzkimi rasami

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.

Ale taki mały jamnik, co ma ale, do dużego owczarka?

Re: Z wizytą u weta >;)

Ale taki mały jamnik, co ma ale, do dużego owczarka?
Jamniki są małe, ale posiadają wielkie serce... To coś takiego jak kot, który myśli że jest lwem

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
Lubiłem swoje jamniki, a jakie doły kopały w ogródku >;))

Re: Z wizytą u weta >;)

Lubiłem swoje jamniki, a jakie doły kopały w ogródku >;))
No...Jak to jamniki Aaa myślisz o jakimś jamniku??

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
Miałem 2 suczki Nutkę i Jamajkę długo żyły jak na pieski powyżej 17 lat. Każda inna, Nutka mądra a Jamajka szybka i wesoła >;) Tak wyglądała Nutka.

Re: Z wizytą u weta >;)

Miałem 2 suczki Nutkę i Jamajkę długo żyły jak na pieski powyżej 17 lat. Każda inna, Nutka mądra a Jamajka szybka i wesoła >;) Tak wyglądała Nutka.

No tak jest ze zwierzakami domowymi. Kiedyś, trzeba się rozstać...Znam ten ból...

Re: Z wizytą u weta >;)

Lothar.
Pochowałem na placu.