Trump i Republikanie...

Amigoland
Strzelają w sobie w stopę. Amerykanie to dumny naród, kochający wolność, i wolność innych krajów. To ludzie którzy czują krzywdę innych narodów. Hasło żadnego centa dla Ukrainy...Nie przejdzie. Wspomnicie moje słowo...

Re: Trump i Republikanie...

Amigoland
Oglądałem wczoraj, szkoda że nie zachowałem. Oglądałem małą rudą Ukrainkę zbierającą podpisy na autobusie. Bus ten jedzie przez całe Stany, robi furrorę i wspiera Ukrainę. Tam już po prostu nie ma miejsca na podpis...

Re: Trump i Republikanie...

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Ma to drugą stronę Andrzeju, firmy prywatne robią geszefty i zaczynają wojny a reszta społeczeństwa ma się dokładać do tego biznesu. A czym więcej mówią o emocjach i ocenach to tym więcej ściemniają. Zobacz sobie jak angole rozgrywali prostych ludzi >;)

Re: Trump i Republikanie...

[...]

Oje...Ty zaś swoje Wojtek...Niech nazywa jak chce. Ty jesteś u siebie...U siebie w domu. A co lata ponad twoją głową...Lata ci...No wiesz gdzie...

Re: Trump i Republikanie...

Lothar.
Ja pamiętam jakie pieniądze poszły na majdan.