Czasami to aż strach się pytać >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
O! widzę, że dziś masz TEN dzień he he wiosna do głowy uderza jak wino he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Amigoland
Biegnij Lola biegnij napisał/a
O! widzę, że dziś masz TEN dzień he he wiosna do głowy uderza jak wino he he
I to z poniedziałku Cześć Ewka...

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
Amigoland napisał/a
Biegnij Lola biegnij napisał/a
O! widzę, że dziś masz TEN dzień he he wiosna do głowy uderza jak wino he he
I to z poniedziałku Cześć Ewka...
Między drzwi i laczkiem go laczkiem he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Ewka ten hmm laczek to może i niezły >;PP Ale u mnie to bardziej romantyczne klimaty

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
[...]

Szczególnie te w startowym. Romantyzm jak skurwesyn he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Czy ja wiem? Nic złego się nie stało, w sumie zabawne >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
A czy ja mówię, że sie stało? mowię , że startowy nie ma nic wspólnego z romantyzmem, tylko ze zwykłym rżnięciem he he ale ty jak zwykle potem odkręcasz kota ogonem.
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Bo nie ogarniasz żartów z kamertonem i widzisz oczywistości

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
Ogarniam, ogarniam i to lepiej niz ty. Tylko, ze jak sie ciebie naciśnie, to zaraz sie tak śmiesznie tłumaczysz, bawi mnie to he he. Jak byłam na tym turnieju z młodym, to jeden ojciec, co sobie tam trochę dziabnął, niedużo, ale chyba mu szumiało powiedział, że sex to jest:  "przereklamowana, niepotrzebna szarpanina" . Padłam he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Hmmm, głębokie >;P Choć pamiętam takie straszne zakochania za młodu >;) Ani jeść, ani pić, tylko myśleć o głupotach i to do zupełnie nieodpowiednich pań >;)) Ile to ja miałem szczęścia, że nie wypaliło >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
Ja taka kochliwa nie jestem  na szczęście he he . Zakochana byłam w jednym w podstawówce w jednym w liceum i w jednym na studiach. I to wszystko na co było mnie stać he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
To mi już w przedszkolu się spodobała taka Brunetka ze 35 pani Krysia i hmm tak bardziej "seksualnie" biuściasta pani kucharka, co mnie karmiła plasterkami cytryny w cukrze. Choć nie były to bardzo "śmiałe" ciągotki >;PP To takie dziecinne zauroczenie, ale hmm nie takie bardzo niewinne  Kto by pomyślał że i 6 latki o czymś takim myślą >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
No to rzeczywiście masz tam nie równo pod sufitem pod tym wzgelem he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Mówię jak było >;) Trudno robić takie badania statystyczne i ludzie to wypierają >;)) Kto wie co sama myślałaś >;) Ja to mieszkałem na blokowisku i hmm sporo widziałem jako nieletni, a wiesz jakie to było rozczarowanie jak się dowiedziałem? >;))

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
Ja nic nie wiedziałam i nic nie słyszałam, dopóki koleżanka w IV, albo V klasie nie zaprosiła nas do domu i pokazała świerszczyki, jakie ojciec przywiózł z Niemiec.  To był szok he he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
No to "u nas na podwórku" to się działo i stanowczo za dużo widzieliśmy i to było wszystko normalne i świerszczyki też i nawet hmm całowanie z koleżankami, to dopiero było, trafiłem na rozmowę, za to

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Biegnij Lola biegnij
Warszawka zawsze była hop do przodu he he
Alicja w krainie czarów

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
>;P
Trafiłem i do Łodzi >;P Ale to chodzi o ilość dzieciaków i "życie stadne" Ja świeciłem oczami za kuzynów z domków, bo na podwórku byli jak dzieci >;))

123