Lothar.
Krzywdy nie zrobił >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Milczenie jest złotem >;)) Silentium est aureum >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Lothar.
Też senny jestem, może kawę? >;))

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Nie, jutro trzeba wstać i się w kierat wbić. Ja rano robię tosty młodemu do szkoły i parzę mięte, to o 6 zaczynam, żeby wystygło he he. No i wtedy ze 2 kawy wciągnę,
Tosty? Masz na myśli tą watę? Przecież ten "chleb" nie zawiera żadnych wartości odżywczych...

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Prawie 22 dobranocka już była >;PP Chyba powtórzę Chłopów Reymonta >;) jakoś zatęskniłem >;) Napisane 120 lat temu a jaki to inny świat. Co byśmy powiedzieli tamtym ludziom, mając wiedzę o ich przyszłości. Rok 1904.

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Re: Czasami to aż strach się pytać >;P

Ale ja mu robię z prawdziwego chleba od Sielemka he he. Grube tosciska z chrupiącą skórą, z kiełbachą i żółtym serem, a nie jakieś popierdółki he he
Acha...To co innego. Bo młody sportowiec to musi zjeść

[...]

Każdy mus jeść, tylko co? Właśnie kombinuje nad śniadaniem >;))
123