Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Lothar.
A wiesz Bruneko że u nas brak opalenizny był uważany za właściwy bogatym, bo to biedni pracowali na polach i byli opaleni, odwrotnie niż teraz >;)

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Cpoś w tym jest Jolu:))
Lubię orange ale tylko by mi sie podobał na scianie w kuchni:)
Żółć,biel i brzoskwinia może byc jak dla mnie.
Choc jedna z koleżanek ma brzoskwiniowe ściany a do tego...czarne meble,wygląda to wg.mnie ohydnie ale to rzecz gustu;))
Lubie meble białe albo drewniane:))
Kanarkowy jest ok,mnie podobałby się w kuchni choć gdyby tak designersko zaprojektować salon to czemu  nie;)
Na dole w pokoju mam meble w kolorze limonki,żółte ale z odcieniem zieleni,fajnie to nawet wygląda:)

Myślę, że każdy pastelowy kolor ścian mógłby być ok. przy odpowiednio dobranym wyposażeniu danego wnętrza, jaki kto lubi.
Ale szary (brudny) zdecydowanie odpada..;))

Za to jak pierwszym razem weszłam do łazienki mojej przyjaciółki, to w pierwszym odruchu aż się cofnęłam.
Wiedziałam, że po remoncie, że moderne itp., niemniej takiego widoku się nie spodziewałam.
Czarne błyszczące kafelki na ścianach, podłodze i suficie.
W sumie dobrze to wszystko podświetlone, dużo luster, ma to swój urok...ale nie dla mnie.
Po zgaszeniu świateł tam jest okropnie...🙈

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Śmiejesz się Jolu? Taki wyraz twarzy jaki ma kobieta przy wejściu do mieszkania, po malowaniu, ma kobieta nie często w życiu. Bo to coś, co ona wyraziła sobie w głowie. Janusz musiał przelać, nie na płótno, ale na ścianę. Dlatego pewniejsza jest...Tapeta Którą kobieta sama sobie wybierze...

Naprawdę nie myślałam, że to może być aż takie wyzwanie dla mężczyzny...😀

A z perspektywy czasu zaczynam doceniać wyrozumiałość i cierpliwość mojego ex...kiedy go prosiłam o jeszcze trochę tego, albo tamtego, aaa nie, może wróćmy do poprzedniego koloru...i tak czasem trochę trwało, fakt...😀

No ale to przecież naturalne, że trzeba dobrze wybrać, aby potem nie było, jak w przypadku Janusza...😁😂

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Jola napisał/a
michalina napisał/a
[...]

Oj,to Ci się nie dziwię,w czarnej łazience też bym się czuła nieswojo;))
O myciu kafelków nie wspominając,te białe plamy po wodzie z zawartościa wapnia,oj,ciężko by było!
Poza tym wszystko jest kwestią wyczucia smaku,może byc modernistycznie ale czasem jest za bardzo odjechane to wszystko;))
Może koleżanka się mentalnie przygotowuje na pobyt w krypcie?Żartuję

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
No i tak trzymaj radość życia i uśmiech niech będą na pierwszym miejscu.:)

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
Wojtek sięgasz do tak odległych czasów,  śnieżno-białej cera nie wygląda ładnie ani zdrowo.:))))

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Lothar.
No nie mów Brunetko dziewczyny z jasną skórą też są piękne >;))

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
Ja nie zaprzeczam, ja tylko mówię że taka cera wygląda anemicznie, no sam powiedz.:)))

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
Nie chcę nikogo urazić, jejku, biała cera dla mnie to taka bardzo jasna wręcz przeźroczysta o tak bym powiedziała, rzadka ale się zdarza.

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
brunetka. napisał/a
Ja nie zaprzeczam, ja tylko mówię że taka cera wygląda anemicznie, no sam powiedz.:)))
No pewnie Białe to zdechłe Witaj Brunia...

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka. napisał/a
Ja nie zaprzeczam, ja tylko mówię że taka cera wygląda anemicznie, no sam powiedz.:)))
No pewnie Białe to zdechłe Witaj Brunia...

Dobrej nocy wszystkim:))

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka. napisał/a
Ja nie zaprzeczam, ja tylko mówię że taka cera wygląda anemicznie, no sam powiedz.:)))
No pewnie Białe to zdechłe Witaj Brunia...

Dobrej nocy wszystkim:))
Dobranoc Michalino...

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
Hahaha Ami Ty to powiedziałeś
Witaj Amisiu.:)

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

brunetka.
Kolorowych Michalinko.:)*

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

 image="smiley_grin.gif"/>
Dobrej nocy wszystkim:))

Dobrej nocki Michalinko...:)

Re: Co z tą pogodą w tym roku...🙈🌧️☔🌦️❄️☃️

No pewnie Białe to zdechłe Witaj Brunia...

Wariat...😁, dodaj jeszcze, że sztywne i mamy Wojtkowe ulubione klimaty...reeety ...trzeba zmykać, bo mi się lasek przyśni.:)))

Dobranoc wszystkim.:)
123