Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Jakoś miło się słucha, taki spokojny i kojący głos i chyba ją pierwszy raz słyszałam dziś.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Amigoland
brunetka. napisał/a
Jakoś miło się słucha, taki spokojny i kojący głos i chyba ją pierwszy raz słyszałam dziś.:)
No...Robimy to już do bardzo dawna. Człowiek co dzień jest starszy...Witaj Brunia...

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Czas ucieka, chyba czas się ustatkować, czasami mam takie przebłyski no ale to trudne.:))))
Witaj Ami.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Dzisiaj u nas padał deszcz i grad Brunetko >;) To spokojna muzyka jest właściwa >;))

[...]

Imli-li ☼
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
cześć Brunetko  dawno ją słyszałam hmm  no i razem starzejemy się  dzisiaj o Tobie wspominałam i tego naszego ruskiego przystojniaka  ciekawe czy on też jest takim putinowskim faszystom   pozdrawiam serdecznie buziaczki

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
U mnie było ładnie tylko przelotny deszczyk taki wiosenny i tylko jak ciemna chmura przyszła ,ale to było chwila i po deszczyku i zaraz słoneczko wychodziło, ja odwiedziłam moją miłość.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Lothar.
To ja byłem w pracy, bo koparką kable przecięli >;) dawno nie jeździłem >;))

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Imli-li ☼
Cześć kochana Miluniu.:)* Ucieka ten czas jak diabli.:)  Wiesz co ja mam nadzieje że ten nasz przystojniak ma zupełnie inne zdanie niż barbarzyńca Putin i odżegnał się od wiary putinowskiej.

Buziaki Miluniu.****

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Na budowie został przerwany kabel? no to fatalnie weekend się Ci zaczął.
Wojtek to trzeba sobie przypomnieć wszystko jazdy i grę na gitarze ,da się zrobić tylko trzeba troche chęci i bez wymówek bo te zawsze się znajdą.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Imli-li ☼
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
no miejmy nadzieję  właściwie nic nie wiem ale  śpiewał cudnie  tak sobie wspominałam  dłubię na drutach trenując swoje niezdarne łapki i dużo wspominam

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Miluniu wrzucę tę piosenkę  "żurawi śpiew" bo jest przepiękna i pamiętam że pierwszy raz usłyszałam ją jak Ty mi ja dałaś do posłuchanie i zakochałam sie w tej piosence i Vitasa głosie.:)  Miluniu takie manualne ręczne robótki są bardzo dobre.

> [...]

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Dobranoc Brunia. Dobranoc Duszki...

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
A co Ty Wojtek tak pół słówkami piszesz, ja tam wierze w Ciebie.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Dobranoc Ami.:)

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

Imli-li ☼
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
dziękuję  za cudeńko  Joluś  Dobranoc   miłych snów  pa

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
Kolorowych snów Miluniu.:)
Ale tej nutki jeszcze posłuchaj to dla Ciebie.****

Re: Musze się podzielić ,słyszałam dzisiaj w radiu.

brunetka.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Dobranoc wszystkim .:)*
12