Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

michalina
Moim zdaniem interesująca koncepcja,że do gry weszło 4 mocarstwo(po Rosji,USA i Chinach)-Niemcy:)Tak ,Niemcy.Teoria Meva opiera się na 2 w św,projekcie Riese i dziwach na Antarktydzie;))\Zahacza o Black Goo,czyli o tym ,co wklejałam o czym mówiła Monika Cichocka;))
To jedna z teorii,że niemieskie samoloty przypominające ufo z baz położonych na Antarktydzie zaczęły sie uaktywniac;))
Ciekawe,nie?;))
Tu jest flmik,Mevcor rozwlekle i enigmatycznie gada ale łączenie kropek w jego wykonaniu jest ok:))

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
A pamiętacie jak pan Rudolf Hess poleciał go GB? Do dziś to tajemnica >;)

Sprawa Rudolfa Hessa - tajemniczy lot do Wielkiej Brytanii
AKTUALIZACJA: 14.07.2016, PUBLIKACJA: 10.05.2016 Wiadomości

Rudolf Hess przemawia do młodzieży niemieckiej z okazji urodzin Adolfa Hitlera. Berlin, 1940.04.20. Źródło: NAC Rudolf Hess przemawia do młodzieży niemieckiej z okazji urodzin Adolfa Hitlera. Berlin, 1940.04.20. Źródło: NAC

10 maja mija 75 lat od jednego z najbardziej tajemniczych wydarzeń drugiej wojny światowej. Rudolf Hess - jeden z najważniejszych dygnitarzy III Rzeszy, fanatyczny zwolennik Adolfa Hitlera - poleciał samolotem Messerschmitt Me 110E do Wielkiej Brytanii, aby negocjować warunki niemiecko-brytyjskiego pokoju.

"W sprawie lotu Hessa nie wszystko jest jasne, bo nie ma bezpośrednich potwierdzeń źródłowych. Są jedynie informacje pośrednie, dotyczące między innymi reakcji Adolfa Hitlera czy Josepha Goebbelsa. I z analizy tych reakcji wynika, że jego wyprawa do Wielkiej Brytanii i propozycja zawarcia pokoju z Brytyjczykami była dla nich kompletną niespodzianką" - mówi PAP historyk prof. Eugeniusz Cezary Król, dzięki któremu w ostatnich latach ukazały się w Polsce dzienniki Josepha Goebbelsa - ministra propagandy i jednego z najlepiej poinformowanych ludzi w hitlerowskich Niemczech.

"Goebbels daje do zrozumienia, że jest całkowicie zaskoczony. Świadczy o tym jego notatka z 13 maja 1941 roku: +Wieczorem nadchodzi okropna wiadomość. Hess wbrew rozkazowi Fuehrera wystartował samolotem i od soboty nie daje znaku życia. Trzeba liczyć się z jego śmiercią. Jego adiutanci, którzy jako jedyni o tym wiedzieli, zostali na polecenie Fuerhera aresztowani+. Goebbels podał też, że Hess miał urojenia na tle mrzonek pokojowych" - cytował prof. Król.

[...]

Rudolf Walter Richard Hess był jednym z najbliższych współpracowników Hitlera w NSDAP, jeszcze w latach 20., gdy naziści dokonali nieudanego puczu w Monachium. Razem ze swoim wodzem trafił do bawarskiego więzienia w Landsbergu. Gdy Hitler pisał tam "Mein Kampf" Hess był pierwszym czytelnikiem książki i dyskutantem. Prawdopodobnie to on - będąc pod wpływem twórcy idei geopolityki prof. Karla Haushofera - zaproponował Hitlerowi wprowadzenie rasistowskiej koncepcji "Lebensraum", czyli przestrzeni życiowej dla Niemców. W późniejszych latach Hess był osobistym sekretarzem Hitlera, jego gorliwym wyznawcą i przyjacielem. Gdy 30 stycznia 1933 roku Hitler został kanclerzem Rzeszy, Hess objął stanowisko wiceszefa NSDAP.

Poza pracą na rzecz nazistowskiej partii Hess oddawał się swojej pasji - lotnictwu. To właśnie umiejętności pilota, jak i myśliwski samolot, który skonstruował dla niego Willy Messerchmitt, pozwoliły mu pokonać w maju 1941 roku ponad 1300 km z niemieckiego Augsburga do odległej Szkocji. "Mój ojciec był bardzo dobrym pilotem. Wygrał wyścig lotniczy wokół Zugspitze. Hitler przesłał mu wtedy telegram, w którym napisał: +Mam nadzieję, że spełniłeś swoje lotnicze ambicje+. Hitler bardzo cenił umiejętności mojego ojca" - opowiadał w jednym z wywiadów Wolf, syn Rudolfa Hessa.

Przelot Hessa do W. Brytanii miał dramatyczny przebieg: brytyjska obrona przeciwlotnicza dostrzegła go na radarach, myśliwce RAF-u podjęły za nim pościg. W dodatku lotnisko w południowej Szkocji, gdzie Hess chciał się spotkać z księciem Hamiltonem, było zbyt małe, by wylądować swoim  messerchmittem. Pilot musiał skakać ze spadochronem.

"Mój wodzu, kiedy otrzymasz ten list, będę w Anglii. Możesz sobie wyobrazić, że decyzja o podjęciu tego kroku nie była dla mnie łatwa, ponieważ człowieka czterdziestoletniego łączą z życiem inne więzy niż dwudziestoletniego..." - to pierwsze słowa Hessa, które w niedzielny poranek 11 maja 1941 roku czytał wzburzony Hitler. Trwały właśnie zaawansowane i tajne przygotowania do inwazji na Związek Sowiecki. Tymczasem z listu Hitler dowiadywał się o planie swojego zastępcy, by zawrzeć pokój między Niemcami a Wielką Brytanią, by - po ataku na ZSRS - nie dopuścić do wojny na dwa fronty. W ocenie Hessa pokój leżał w interesie Wielkiej Brytanii, ponieważ zależało jej na utrzymaniu imperium. Tymczasem wyniszczająca wojna zwiększała wpływy militarne sowieckiej Rosji i siłę przemysłu Stanów Zjednoczonych.

Do dziś trwają spory wśród badaczy, czy Hess działał samodzielnie, czy też jego propozycja zawarcia pokoju z Wielką Brytanią była uzgodniona z Hitlerem. Brytyjski historyk prof. Norman Davies zwraca uwagę, że podczas drugiej wojny światowej walczące strony nie miały ze sobą żadnego kontaktu. "Nie nawiązano żadnych istotnych więzi między walczącymi stronami i nie czyniono żadnych kroków dyplomatycznych, które by zmierzały do zawierania odrębnych traktatów pokojowych. Być może Hitler oczekiwał, że porozumienie z Wielką Brytanią nastąpi w latach 1940-1941, ale o tych oczekiwaniach nigdy się nawet nie mówiło, o czym świadczy rozpaczliwa misja Rudolfa Hessa" - zauważył Davies. Przypomina jednak, że alianci przyjęli wobec Niemiec politykę bezwarunkowej kapitulacji i o żadnym porozumieniu pokojowym nie mogło być mowy.

Z oficjalnych dokumentów wynika, że Hitler odciął się od Hessa. Niemieckie Biuro Informacji już 12 maja 1941 roku podało wiadomość, którą następnie powielały bez komentarza wszystkie niemieckie gazety. "Władze partyjne informują: parteigenosse Hess, któremu Fuehrer jak najsurowiej zabronił pilotażu ze względu na postępującą od lat chorobę, wbrew temu rozkazowi zdołał ponownie wejść w posiadanie samolotu. W sobotę 10 maja około godziny 18 wystartował z Augsburga, rozpoczynając lot, z którego do dnia dzisiejszego nie powrócił. Chaotycznie sformułowany i pozostawiony przez niego list wskazuje niestety na ślady zaburzeń umysłowych i każe obawiać się, że parteigenosse Hess padł ofiarą własnych urojeń" - głosił komunikat.

Interesująca była również reakcja Brytyjczyków, którzy potraktowali Hessa jako jeńca wojennego. Winston Churchill odmówił rozmowy z nim i kazał go zamknąć - najpierw w Tower of London, a następnie w strzeżonej posiadłości poza Londynem. Wyprawa Hessa wywołała jednak zaniepokojenie Józefa Stalina, który obawiał się sojuszu Brytyjczyków z Niemcami.

W ocenie Winstona Churchilla Hess był idealistą. "Niezależnie od tego, jaka mogłaby być moralna wina Niemca stojącego przy Hitlerze, Hess moim zdaniem, odpokutował za to swoim pełnym poświęcenia, fanatycznym czynem, będącym przejawem obłąkańczej życzliwości. Przybył do nas z własnej woli i chociaż działał bez upoważnienia, miał w sobie coś z emisariusza. Był przypadkiem medycznym, nie kryminalnym, i za taki powinno się go uważać" - wspominał po latach przywódca Wielkiej Brytanii.

Wyjaśnieniem tajemnicy lotu Hessa rzeczywiście mogą być jego zaburzenia psychiczne. Trudności z zachowaniem kontroli nad samym sobą potwierdzili u Hessa m.in. lekarze podczas procesu w Norymberdze. Wspomina o tym również Hermann Goering, którego 1 września 1939 roku Hitler ogłosił swoim pierwszym zastępcą (dopiero po nim był Hess). "Odkąd pamiętam, Hess był lekko niezrównoważony. Było tajemnicą dla wszystkich, dlaczego Fuehrer postawił go na czele partii; mnie zawsze się zdawało, że to przez lojalność Hitlera wobec starych przyjaciół. Pamiętam, jak kiedyś Hess miał wspaniały pomysł wyleczenia mnie z jakiejś neuralgii. To było około 1936 roku. Pewnego dnia przyniesiono mi masę garnków i naczyń we wszystkich rozmiarach. Nie wiedziałem, do czego mają służyć. W jednym miałem zanurzać ramię, w innym przedramię, inne były rozmiaru mojej nogi, mojego członka i tak dalej. Zadzwoniłem do niego i zapytałem, po co mi przysłał tyle garnków - może myśli, że chcę założyć akwarium? Hess wyjaśnił, że przecież mówiłem mu o mojej neuralgii, więc to jest na nią lekarstwo. Podziękowałem mu przez telefon i śmiałem się przez wiele dni" - opowiadał Goering w celi w Norymberdze.

    "Mój wodzu, kiedy otrzymasz ten list, będę w Anglii. Możesz sobie wyobrazić, że decyzja o podjęciu tego kroku nie była dla mnie łatwa, ponieważ człowieka czterdziestoletniego łączą z życiem inne więzy niż dwudziestoletniego..." - to pierwsze słowa Hessa, które w niedzielny poranek 11 maja 1941 roku czytał wzburzony Adolf Hitler.

Dowódca Luftwaffe dodał też, że pomysł, by zawrzeć pokój z Wielką Brytanią był na tyle bezsensowny, że jego autorem nie mógł być Hitler. "Gdyby Hitler tego chciał, było wiele innych możliwości negocjowania pokoju z Anglią. Mogliśmy posłużyć się naszymi przedstawicielami w Szwecji albo w Szwajcarii" - mówił Goering.

Pomimo tych i podobnych świadectw wyprawa Rudolfa Hessa do Wielkiej Brytanii pozostaje tajemnicą; badacze przedstawiają uzasadnione wątpliwości: w jaki sposób jeden z najbardziej zaufanych ludzi Hitlera mógł wylecieć z Niemiec przez nikogo nie zauważony? A jeśli był szaleńcem, to dlaczego rząd Niemiec tolerował go na tak wysokim stanowisku? "Pytania już pozostaną z nami na zawsze, gdyż nie ma w tej sprawie niezbitych dowodów. Kluczowe mogłyby okazać się dokumenty, dzięki którym poznalibyśmy prawdziwy przebieg rozmów między Hessem a Hitlerem. Bo pojawia się teza, że Hitler zgodził się na wylot Hessa, ale powiedział mu, że jeśli się z Brytyjczykami nie uda nic załatwić, to on się od Hessa odetnie. Moim zdaniem jednak ta teza nie jest prawdziwa. Widać wyraźnie, że lotem Hessa do Wielkiej Brytanii Hitler jest zaskoczony" - podsumował prof. Król.

1 października 1946 roku Międzynarodowy Trybunał Wojskowy w Norymberdze orzekł, że jest on winny spiskowania w celu dokonywania zbrodni przeciwko ludzkości i pokojowi. Hess został skazany na dożywocie. Karę odbywał w więzieniu zbrodniarzy wojennych w Spandau w Berlinie. Od 1966 roku był jedynym więźniem tej placówki, pilnowany przez żołnierzy czterech zwycięskich państw alianckich. W 1987 roku Hess popełnił samobójstwo wieszając się na przedłużaczu elektrycznym w więziennym ogrodzie. Miał 93 lata.

Norbert Nowotnik (PAP)

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

michalina
Sprawa Niemców i tego,co odkryli w dziedzinie technologii jest mega ciekawa:)
Ciekawe jest też,że akurat wielu zbrodniarzy i naukowców wysyłano do Argentyny skąd jest blisko na Falklandy i do Antarktydy;)
Nie możemy też wylkuczyć,że atakuje nas prawdziwe ufo;)Wg mnie to mało prawdopodobne ale wykluczyć nie można:)

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
Dziwne zjawiska miały miejsce Michalino i wiele lat je utajniano :) Pozostaje pytanie dlaczego teraz wyciągają tego "trupa z szafy i bez szczegółów odkryć i obserwacji. Więc wygląda to na oszustwo. Przejadły mi się te wszystkie przekręty robię się nieufny >;PP

[...]

Różnie może byc Wojtek:)
Może jest cos w tym co pisze Sarenka i Ewa,że oni,w sensie obcy od dawna są z nami ,wtopili się w tłum i rządzą;)
Z drugiej strony patrząc pragmatycznie to dzieje się to co od zarania dziejów ludzkości:walka o tron:))

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
Tacy Władcy Marionetek? >;)) Jeżeli nawet tacy są :) to mają swoje ludzie sługi które widzimy >;))

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Tacy Władcy Marionetek? >;)) Jeżeli nawet tacy są :) to mają swoje ludzie sługi które widzimy >;))
No tak;)
Zawsze są jacyś słudzy i wykonawcy rozkazów.

[...]

Rzeczywiście ciekawe Michalinko i fajnie się słucha 🙂

Różne koncepcje na ten sam temat, możnaby rzec.
Do mnie przemawia ta, że to test na reakcję, taki tymczasowy i niejako wprowadzający.
Zobaczymy, czy będą następne.
Co do Chrisa Miekiny to nowa Atlantyda 😉 dawno tam nie zaglądałam.

http://nowaatlantyda.com/

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
To prawda Serenko :) Dawno nie zaglądałaś na Atlantydę >;)) Dobry wieczór >;)

https://nowa-atlantyda.freeforums.net/board/1/general-discussion

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

To prawda Serenko :) Dawno nie zaglądałaś na Atlantydę >;)) Dobry wieczór >;)

https://nowa-atlantyda.freeforums.net/board/1/general-discussion
Tam też 🙄 bo, jak wspomniałam, ostatnio nadaję tylko z telefonu, a tutaj nie mam adresu naszej Atlantydy 🙂, dzięki 👍
Dobry wieczór 🙂

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
Kto wie :) bo cuda czasami się zdarzają >;) Wolę pisać z komputera >;)

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Też wolę (stanowczo!) ale mój się rozczłapał - dosłownie, a ten stary z win7 po kilku minutach zabiera mnie do biosu. Więc mam do wyboru albo dać ten rozczłapany do naprawy, albo kupić nowy.
Pewnie zrobię to drugie, tzn. kupię nowy ale póki co to lecę do Zakynthos w maju, więc po tym terminie dopiero pomyślę 🙂

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
michalina napisał/a
[...]

Hej Sarenko:))
Być może jest to test:))
Poruszamy się po omacku,kurczę,same spekulacje,co za czasy!
Miłego wieczoru Sarenko:))

[...]

Gdyby była pewność, to byłoby nudno 😄 a tak, to jak tam ktoś dobrze zauważył, fajnie byłoby, gdyby ci co chcą nas straszyć, sami mieli pełne portki 😁
Wzajemnie Michalinko, miłego i dla Ciebie 🙂

[...]

Jakie piękne miejsce >;) aż zerknąłem >;) mam 3 kompy oprócz telefonów to jest z czego pisać choć przestawia mi ustawienia konta forumowego >;) i muszę sobie przypomnieć hasło >;) Coś czuję że znów zapomniałem o urodzinach  >;)*

[...]

Po omacku bo nas oszukują. I utajniają prawdziwe obserwacje, pamiętam jak piloci japońskiego przewoźnika zgłosili że widzą lecące cygaro >;)

[...]

Ja mam jeszcze jeden z uszkodzoną matrycą od córki, ale nie wiem jaki tam jest win? gdybym chciała go naprawić.
Mówiłam, że lecę do raju 😁 a jedna z wycieczek jest na inną wyspę, ale musiałabym sprawdzić, bo nie pamiętam.
Urodziny? Zapomniałeś, bo jestem przed 😁😘

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
Ja nie pamiętam dat i świecę oczami >;)) A ty się ukrywasz i nic nie mówisz >;)) Też mam jednego laptopa z uszkodzoną matrycą to go podłączam pod monitor zewnętrzny i ładnie chodzi bez matrycy >;) Tylko aż tyle kompów to na co? Kupiłem krewnej takiego taniutkiego używanego laptopa z win 10 to i sobie zapasowego do pracy do auta bo dobrego na budowy to żal. Kupiłem dobry to z niego piszę bo w pracy to poniszczą >;)

[...]

Oj tam świecisz, znaczy tylko, że jesteś prawdziwym mężczyzną 😁
Też drogiego już nie kupię, ale używanego nie chcę.

Re: Ciekawe spojrzenie Mevcora na UFO:)

Lothar.
Wziąłem po leasingowy z firmy, a dwa pozostałe od nowości i te są najlepsze ale drogie. A w pracy to raz fajnie bo czysto i kawy a czasami syf brud i śmierdzi to trudno drogiego zmarnować >;P A rozwalam te torby na laptopy jedne po drugich żaden roku nie wytrzymuje, jakieś słabe są >;)

12