Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

 Ewka? Do betonu nic nie dociera...Do roku 2035 jeszcze sporo czasu. A jak kupisz nowe auto i zarejestrujesz w 2034 to możesz dalej 15 lat jeździć...Chciałbym dożyć do tego 2035, ale nie wiadomo, czy dociągnę. Jakbym zszedł wcześniej to zapamiętaj co powiedziałem...TO NIE PRZEJDZIE!  A dlaczego? Unia w takiej formie jaka jest nie dotrwa do tego czasu. A "zieloni" będą odchodzić na śmietnik historii...Sądzę że przy następnych wyborach w Niemczech. W ogóle wylecą...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Ale...Tym się nie najesz? Hehehe...Jak chłop przyjdzie z kopalni z roboty, a baba mu poda taki obiad, to wyleci z hukiem z kuchni! Hehehehe...

[...]

Zielona Spurek

Od tego trzeba zacząć, że KATASTROFY nie będzie. Katastrofę wmawia się ludziom...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Wiesz co to jest okno owertona, no nie? Lecę przez FB, a tam artykuły typu: 4 robale zawieraja w sobie tyle białka co jedna szklanka mleka" he he zapomnieli w ogóle dodać, że mleka to juz od dawna nie ma w sklepach, są tylko wyroby mlekopodobne w kartonach. Jak myślisz ilu debili sie na to złapie i będą wpierdalać robale bez zmruzenia oka?
Ja jestem zamknięty na to co wypisują te psychole. Nawet nie czytam. Wyczuwam szybko propagandę i odpuszczam temat...

[...]

Uda im sie to, jak sie ludzie nie postawią. Oni nie chca zlikwidować przynajmniej na razie sektora hodowlanego, tylko całkowicie go przejąć! Unijnymi przepisami niszcza całkowicie prywatnego rolnika, az zniszcza do ostatniego. Kiedy cały sektor będzie w rękach korporacyjnych, wtedy moga zrobic wszystko, a najprawdopodobniej wywindują ceny mięsa tak, że faktycznie zwykłego Kowalskiego będzie stać na kawełek mięska miesięcznie, a wołowinka zajadać będzie sie elyta. Mogą też zamknąc go całkowicie i wprowadzić sztuczne mięso produkowane już przez Bila Debila. Nie wiem co zrobią, ale napewno nic dobrego dla nas.
Od farmera do branży mięsnej, przetwórstwa, handlu...Są po drodze setki tysiące ludzi. Samo już zmniejszenie produkcji mięsa...Wyprodukuje tysiące bezrobotnych. Do tego dojdzie branża mleczarska, drobiowa...Ewka? To będą miliony bezrobotnych. Produkowanie pustego pieniądza...Też ma swoją granicę...To wszystko się rypnie...

[...]

Będziemy chodzić do sklepów jak do muzeum...Będziemy się tylko przyglądać

[...]

O to im własnie chodzi, zeby rypnęło Amigo! potem przyjdą, jako wyzwoliciele. Nie na darmo nazywaja to Wielkim Resetem
Masz na myśli ten nowy niewidzialny światowy rząd? Bardzo możliwe że do tego dążą. Pożyjemy zobaczymy. A na razie, jak mówił Pitoń..."Róbmy swoje"

[...]

Zgadza się EwkaLudziom wtłoczyli do głów, że jak nie będą w unii to nie będą mogli podróżowaćW mediach głównego ścieku co jakiś czas piszą że angole żałują wyjścia z unii. Przypadek? Nie, to nie jest żaden przypadek...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Tak , własnie ten rząd i jego marionety odpowiednio dobierane , wykształcone za ich forsę, a potem usadzane na odpowiednie stanowiska

https://www.facebook.com/1805623910/videos/1241828553402527
Jak będą rządzić, hehehe. Tak jak wczoraj wspomniałem. Dostawcy kanapek z wędliną do Ratusza już powinni powiedzieć Trzaskowskiemu, zamów se z sałatą Czym wcześniej zaczną tych gnoi przyzwyczajać tym lepiej. Będą przychodzili do "pracy" z własnymi z domu wałóweczkami. Żadnego drobiu, nabiału...Tylko suche bułki z sałatą. Bo masło to też nabiał...Catering powinien ich zbojkotować. Bo jak nie będzie wędliny, drobiu i nabiału...Nie będzie także cateringu...

[...]

Ale Amigo, elyty mięsko mają jeść, tylko my nie! he he
Jak im nie sprzedadzą, bo ich handlowcy zbojkotują, to gówno będą jedli
12