Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Ale Amigo, elyty mięsko mają jeść, tylko my nie! he he
Jak im nie sprzedadzą, bo ich handlowcy zbojkotują, to gówno będą jedli
To tylko jeden z przykładów. Jak ja nie mogę , to ty też nie...Hehehe.

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Zielona Spurek

Zauważyłaś Ewka że w tej tabelce nie ma Ryb? Bo ryby już są tylko dla bogaczy. A tak w ogóle to jest ich bardzo mało w sklepach...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

A mnie przyszło do głowy że to stany załatwiają tak konkurencje i robią to wieloetapowo. Od czasu "zielonych" to gospodarka eu tak podupadła że niczym nie zagraża. Nie trudno dodać 2 i 2 >;))

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

 Ewka? Do betonu nic nie dociera...Do roku 2035 jeszcze sporo czasu. A jak kupisz nowe auto i zarejestrujesz w 2034 to możesz dalej 15 lat jeździć...Chciałbym dożyć do tego 2035, ale nie wiadomo, czy dociągnę. Jakbym zszedł wcześniej to zapamiętaj co powiedziałem...TO NIE PRZEJDZIE!  A dlaczego? Unia w takiej formie jaka jest nie dotrwa do tego czasu. A "zieloni" będą odchodzić na śmietnik historii...Sądzę że przy następnych wyborach w Niemczech. W ogóle wylecą...
Jak to nie dociągniesz,Koziorożec nie dociągnie?
Jeszcze tu na tym forum dożyjemy swoich" setek"

[...]

Oby Michalino! Oby!...Witaj Michalino...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Czy dalej tkwią w tej bańce propagandowej  z wolnoscią i tolerancja na językach?

Trzaskowski już wie, że swoją wypowiedzią wykopał sobie grób. Teraz próbuje odkręcać...

Re: Ciekawa jestem czy do Eurokratów z multi kulti zaczyna docierać, czym jest unia zwal se kunia i wdrazana przez nich Agenda2030, którą próbowałam ich zainteresować kilka lat temu?

Lothar.
Pan Trzaskowski ma plan >;)
12