Ach, no chyba nie chcę wiedzieć hmm, co to były za "cuda" >;))

Ach, no chyba nie chcę wiedzieć hmm, co to były za "cuda" >;))

Re: Ach, no chyba nie chcę wiedzieć hmm, co to były za "cuda" >;))

Jedna z nich pewnie służyła natchnieniem do utworu: Józek! Nie daruję ci tej nocy! 😁

Re: Ach, no chyba nie chcę wiedzieć hmm, co to były za "cuda" >;))

Lothar.
:) Zapamiętałaś >;)) Sprawa Józefa jest skomplikowana, nie kochał Marii i nie chciał tego małżeństwa, miał dorosłe dzieci a gmina go przymuszała żeby zapewnił jej przyszłość. To tragiczna postać. I jednocześnie spokojny potulny facet bo przecież mógł się zdenerwować.