>;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

>;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Lothar.

Ale to nie wszyscy, bo część spękała >;) Normalnym 3-4 pękalskim 4-5 a jak byli spanikowani >;)) Nigdy nie było wpadki, pewnie i grono nie chciało drążyć >;))

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Ale to nie wszyscy, bo część spękała >;) Normalnym 3-4 pękalskim 4-5 a jak byli spanikowani >;)) Nigdy nie było wpadki, pewnie i grono nie chciało drążyć >;))
W podstawówce, to nie wiem, czy nauczycielki nie zabierały ze sobą dzienników. Ale nawet mi do głowy taki pomysł nie przychodził. Wszyscy byli przed klasą. W zawodówce, to samo...Ale raz...W technikum wieczorowym. Zostałem wysłany po dziennik przez nauczyciela podstaw elektrotechniki Miałem tylko jedną ocenę. A zbliżał się okres. Zaraz powstał szatański pomysł. Oj adrenalina była. I to jaka? On stawiał takie koślony, a raczej cyferki miałem "ładne". No i kolor długopisu też pasował. No i dostawiłem sobie 4. Z tych emocji, nawet koślon wyszedłCzy zauważył? Nie wiem. Stary już był. Inż. Sawicki był autorem książki "Podstawy elektrotechniki" dla szkół zawodowych'...Nosił grube okulary

[...]

Chyba ta okładka była trochę inna, nie przypominam sobie dokładnie...

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Amigoland
No a ty Wojtek? Dopisałeś coś? Przyznaj się

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Lothar.
Tak >;)

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Tak >;)
Opowiadaj

Re: >;)) Adrenalina? No może, ale jak już to hurtowo >;))

Lothar.
Dużo graliśmy w gałę, to oceny słabe, to trzeba po móc >;))