Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Amigoland
Nawet na emeryturze nie mam czasu na czytanie

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Lothar.
Podobnież to... organizacja czasu Andrzeju. >;))

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Podobnież to... organizacja czasu Andrzeju. >;))
W domu jeż nie mogę sobie nic zorganizować. Od organizacji jest mama, a ona nie jest zorganizowana, tylko jak sobie coś przypomni, woła mnie Niby drobiazgi, ale już o czytaniu nie ma mowy, jak jesteś wytrącony...Z czytania

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Lothar.
Ja słucham jak jadę autem, bo smartfon mi czyta >;))

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Ja słucham jak jadę autem, bo smartfon mi czyta >;))
Ja mam do sklepu tylko parę kilometrów, to dużo bym się nie nasłuchał

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Lothar.
Ja dużo stoję w korkach Andrzeju, a telefon czyta i z kieszeni, albo zakładam słuchawki.

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Ja dużo stoję w korkach Andrzeju, a telefon czyta i z kieszeni, albo zakładam słuchawki.
No skoro tak. To można "czytać"

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Lothar.
W tym klipie ze startowego jest tylko fragment ale mam już całość i jutro posłucham >;)

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

W tym klipie ze startowego jest tylko fragment ale mam już całość i jutro posłucham >;)
Od przyszłego roku ma być więcej w Warszawie stref 30, to będziesz miał więcej czasu na "czytanie'

Re: Czytacie trochę? >;)) "Ja, inkwizytor. Dziennik czasu zarazy" Jacek Piekara

Lothar.
Fajnie, kiedyś wystawią banerki? Nur für Deutsche.