Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie rano był szron na dachach, podobno był w nocy przymrozek -6 stopni. Takie wiadomości przyniosła mama od fryzjerki. No ale potem to już było tylko słońce. Było nawet na balkonie ciepło. No, ale nie na tyle żeby można było posiedzieć na balkonie tylko w gatkach i koszuli...Hehehe.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
cześć Kotku u mnie również był cudowny słoneczny dzień względnie ciepły jak na ten czas i lepszy nastrój  Buziak

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
cześć Kotku u mnie również był cudowny słoneczny dzień względnie ciepły jak na ten czas i lepszy nastrój  Buziak
Na wieczór, tak po 18-tej zawitała Twoja niespodzianka. Dziękuję Ci Kochanie...
muszę powiedzieć że trochę trwało, zanim się do niej dostałem. Nie żałowałaś taśmy. Wszystko doszło w nietkniętym stanie...Buziak

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
to z Grazią  ją tak męczyłyśmy  hahaha  wszystko dobre ? podoba Ci się?   no powiedz  Buziak

[...]

No pewnie Kotuś. Dziękuję także za kartkę urodzinową, śliczna. Kotuś? ale ta maść na egzemę za dużą kupiłaś, trzeba było tylko 15g, nie 30. Tą poprzednią 15g, zużyłem tylko do połowy...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
Kotku taką mi przepisała i taką kupiłam  a jak kolor  podoba Ci się dobry ?  ło jestem ciekawa Buziak

[...]

Masz na myśli sweterek? Mam trochę swetrów, ale takiego koloru jeszcze nie mam Kochanie. W swetrach nie zwracam uwagi na kolory, ma grzać, hehehe...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
skoro wszystko w porządku to cieszę się  Buziak

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
skoro wszystko w porządku to cieszę się  Buziak
Mama oglądała koziołka i konika, powiedziała że napracowałaś się. Wie co mówi, kiedyś też wyszywała...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
już nie to co kiedyś były ładniejsze  jestem mniej dokładna   trudno  lepiej nie będzie aa koziołek może być?  miał się Tobie podobać   Buziak

[...]

Tak Kochanie. Szukam na razie miejsca żeby mieć go ciągle przed oczyma. Już jednego, tego złotego mam przed oczyma...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
rozmawiałam  z synową przez telefon ale nie chciałam długo bo była za kółkiem na głośnomówiącym  przyszła paczka i dziękowałam kilka pamiątek od maluchów i od nich fajny drewniany wyrób  zaraz powiem o co chodzi  Buziak

[...]

Ok...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
Tomek chyba kupił z tego co widziałam na fotkach tokarkę komputerową do drewna podobno ma warsztat   i ślusarski również w drewnie robi piękne rzeczy dostałam  fajnego liścia  dębowego coś w stylu talerza czy miski  w kształcie  właśnie tego liścia i o wyglądzie  coś niesamowitego   robi różności na sprzedaż  mało szczegółów jeszcze wiem  Buziak

[...]

Wow, to rzeczywiście fajna rzecz. No ale taka tokarka komputerowa, trochę kosztuje. Hm, pomyślałem, będziesz miała następną rzecz do wycierania kurzu. Mama czyściła regał w środku...3 dni i...Padła. Doszła do wniosku, że ten regał trzeba zlikwidować, hehehe...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
 będę go używała  jako podstawkę do czegoś zawsze znajdę coś  fajny jest nieprzeciętny  a  kasa? zarabia bardzo dużo i pracuje w firmie w której ma styczność z wszelkimi takimi urządzeniami  przeróżnymi  automatyka i robotyka    Buziak

[...]

No tak. Kiedy on na to wszystko znajduje czas?. No młody jest. Żona pewnie zadowolona z takiego męża, co nie siedzi w knajpie tylko ma zajęcie w domu. Przejdziemy się Kotuś na jednego? Hm?...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
uważam że chyba nie może podołać  spełnia wszystkie marzenia  a organizm  myślę że nie nadąża  trochę tam widziałam  dużo by mówić Kochanie ale cóż  gdybym była zdrowa mogłabym pomóc a tak do niczego się nie nadaję ech  Buziak

[...]

No ale takiego pracusia nie zatrzymasz, on jest w żywiole...Idziemy Kotuś...Buziak.

Re: Zima, zima. Niby już jest, a jeszcze jej nima, hehehe.

Imli-li ☼
otóż to Kotku jednak od czasu do czasu siada psychika  jej i dzieciakom niczego nie brakuje  pewno są szczęśliwi  no aby zdrowi byli  to najważniejsze  chodźmy Kochanie Buziak
1234 ... 101