Zima.

Amigoland
Przejdżmy Kotuś do zimowego pokoiku. Nie jest taki zimny, ogrzejemy go swoimi sercami...Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
ooo nawet że znalazłam  udało się Kotku Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
ooo nawet że znalazłam  udało się Kotku Buziak
No widzisz Kochanie...Mam jedno pytanie. Masz program Adwclener?...Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
nawet nie wiem co to Kotku  zlituj się Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Hehehe...Nie ma litości, jeżeli chodzi o lapka. Ten program jest za darmo, czyści ci lapka ze wszystkich "brudów" internetowych. to najlepsze co może być. Używam go od lat...Z powodzeniem...Buziak.

Re: Zima.

Amigoland
Kotuś, tak jak mówiłem. Jak sobie sama nie pomożesz...Nikt Ci nie pomoże....Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
na razie muszę uporać się z nawalonym nieproszonym gościem sorki Buziak  jak pech to na całego  cholera  Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
na razie muszę uporać się z nawalonym nieproszonym gościem sorki Buziak  jak pech to na całego  cholera  Buziak
Tych nieproszonych gości masz także pełno w lapku, aż strach pomyśleć...Ilu....Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
Kochanie domyśl się co mówię nie mogę dzisiaj myśleć to potrwa Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kochanie domyśl się co mówię nie mogę dzisiaj myśleć to potrwa Buziak
Domyślam się Kochanie...Nie myśl...Postaraj się wyluzować...Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
tylko noc na szczęście przyniesie spokój i ulgę Skarbie  Buziak

Re: Zima.

Imli-li ☼
przyjdzie czas Kochanie że uwolnię Cię od siebie nie będę Ci marudziła bez przerwy jesteś pewno tym zmęczony Buziak

Re: Zima.

Imli-li ☼
prawdopodobnie już sam powoli odchodzisz a że kocham Cię nic na siłę Kochanie Dobranoc Serce Moje Buziak pa

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
prawdopodobnie już sam powoli odchodzisz a że kocham Cię nic na siłę Kochanie Dobranoc Serce Moje Buziak pa
Oj...Co zaś Kochanie. Dopadło mnie wczoraj to przesilenie i padłem jak betka...Witaj Kochanie...

Re: Zima.

Imli-li ☼
Witaj Kotku  martwiłam się i marudziłam nagadałam się w ekran     mnie zaś dopada dwubiegunówka  to takie depresyjne nastroje  siedzę sama i myśli kołatają mi się różne po głowie mam na siebie nerwy  ale to silniejsze ode mnie  Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Witaj Kotuś...Buziak. Chyba kiedyś zjedzą Cię...Te nerwy. To może czekoladkę zjesz? Hm? Podobno czekolada pomaga...Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
efekty już są tych stresów podjadam te od Ciebie  są pyszne a jakie ekskluzywne  Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
efekty już są tych stresów podjadam te od Ciebie  są pyszne a jakie ekskluzywne  Buziak
Tak? No to cieszę się, sam wybierałem. Także z tym stresem musisz coś zrobić...Tylko co? Hm?...Buziak.

Re: Zima.

Imli-li ☼
no teraz nic się nie da już myślałam w mózgu aż się roi  wystraszyłeś mnie wczoraj  Kotku Buziak

Re: Zima.

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
no teraz nic się nie da już myślałam w mózgu aż się roi  wystraszyłeś mnie wczoraj  Kotku Buziak
Kotuś. No zawsze może się coś zdarzyć. A jakby walnął mi kompik? To do poniedziałku trzeba by było czekać. Wow, co ja gadam. Teraz i nawet te sklepy zamknięte...Oje...Buziak.
1234 ... 100