Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

Lothar.
Ile mrówek pije? >;))

Re: Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

Amigoland
Oj dużo tych pijaków. Ale jest 3 abstynentówCi to od razu rzucają się w oczy...

Re: Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

Lothar.
73 >;P

Re: Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

73 >;P
Nie liczyłem Wojtek. Wierzę ci na słowo. Nadwyrężanie wzroku to najgorsze co może być...

Re: Zagadka forumowa na spostrzegawczość >;P

Lothar.
Uśmiejesz się :) właśnie dziś na nieoświetlonej nieogrzewanej budowie mi baterie w czołówce zdychały, trudno kolory rozróżnić a jeszcze znów najnowsze oprogramowanie ma błędy a zabezpieczyli żeby starego działającego nie wgrywać i się bujałem, chłopaków puściłem, sam po nocy w lesie i jeszcze zimno. Wkurzyłem się, jestem "chomik" i w autku wożę sporo starych złomów i wywaliłem nowy bajerancki (nie działający) a zmieniłem architekturę i odpaliłem na starym złomie. Naprawią oprogramowanie to się to odwróci, tylko ciekawe kto za to zapłaci >;) Niemcy to by poumierali jak by zobaczyli, ale działa i za robotę zapłacili >;)