Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Biegnij Lola biegnij
Zrobiono z niej celebrytkę. Gwiazda Polsatu kazała zgwałcić 24-latkę
25.04.2024

Dagmara Kaźmierska to była burdelmama, z której z niewiadomych przyczyn zrobiono celebrytkę. Wiadomo było, że „gwiazda” odsiadywała wyrok. Teraz na jaw wychodzą mroczne szczegóły tego, co zrobiła.

Rozgłos przyniosły jej „Królowe życia”, czyli program stacji TTV. Już wówczas mówiło się o kryminalnej przeszłości Kaźmierskiej, ale jakoś nikt się tym nie przejmował.

Po jakimś czasie na jaw wyszło, że kobieta odsiedziała 14 miesięcy z zasądzonych trzech lat za działanie w zorganizowanej grupie przestępczej, stręczycielstwo, sutenerstwo i zmuszanie młodych kobiet do prostytucji.

Kaźmierska jednak kreowała się na ofiarę tamtej sprawy i znów nikt nie pomyślał o tym, że to nie dobrze jest promować taką postać.

Co więcej – niedawno Kaźmierska trafiła do tanecznego show stacji Polsat, gdzie wzbudziła sporą sympatię jurorów. Ostatnio odeszła – podobno ze względów zdrowotnych.

W czasie z tym zgrało się dziennikarskie śledztwo ws. przeszłości „gwiazdy”. Okazuje się, że Kaźmierska była burdelmamą z prawdziwego zdarzenia.

Najpierw prowadziła dom publiczny „Tora” w centrum Kłodzka, który później został przemianowany na „Haidi”. Miejsce „chroniła” grupa podejrzanych postaci z podejrzanym o morderstwo partnerem Kaźmierskiej na czele.

W Haidi „zatrudniła się” 24-letnia Maria A. Kobieta była samotną matką pozbawioną środków do życia i chorującą na raka, który miał już przerzuty do jajnika i na nerkę.

A. rozpaczliwie potrzebowała pieniędzy, jednak szybko okazało się, że „Haidi” to piekło na ziemi. Gdy dziewczynie brakowało sił z powodu choroby, szprycowano ją amfetaminą, od której się uzależniła.

Choć A. chorowała na raka, to zmuszano ją do korzystania z solarium. Gdy spróbowała uciec, to powstrzymała ją sama Kaźmierska.

– Krzyczała, szarpała za włosy, biła z otwartej ręki, po brzuchu, ale tak, by nie zostawić śladów na twarzy. Jak skończyła, to syknęła, że jak odejdę, to i tak mnie znajdzie i wtedy pokaże mi, że nie jest tak słodziutka i milutka, na jaką wygląda – zeznawała A.

24-latce w końcu udało się uciec do rodzinnego domu. Kaźmierska wysłała po nią grupę mężczyzn, którzy porwali ją z ulicy i doprowadzili przed oblicze burdelmamy.

– Dagmara krzyczała na mnie i biła mnie rękami po całym ciele. Mówiła, że k*rwa to nie człowiek, że pozabija nas wszystkich, że nikt nam nie pomoże. Jak skończyła, Ruski chwycił mnie za szyję i zaczął mnie straszyć, że jak jeszcze raz ucieknę, to on się mną zajmie. Zostałam zaciągnięta do pokoju i zamknięta na klucz – zeznawała A.

Później A. została zgwałcona przez „Krzysia”. – Położył mnie na łóżku. Ręce kazał mi podnieść do góry i włożyć pomiędzy szczebelki łóżka. Nie potrafię powiedzieć, jak długo to trwało. W którymś momencie poddałam się i już się nie broniłam, nie krzyczałam. Byłam zrezygnowana. Potem on po prostu wstał i wyszedł – relacjonowała dziewczyna.

– To jest kara – miała jej na odchodne rzucić Kaźmierska.

Sąd uznał, że to Kaźmierska kierowała wykonaniem czynu zabronionego, czyli zgwałcenia Marii A.

„W czasie sądowego procesu biegła uznaje zeznania Marii za w pełni wiarygodne. Do tej opinii przychyla się sąd. Lekarz odnotowuje u Marysi liczne objawy zespołu stresu pourazowego manifestujące się silnym lękiem, poczuciem zagrożenia i beznadziejności, trudnościami ze snem, powracającymi w snach wspomnieniami, koszmarami, wzmożoną czujnością i podejrzliwością” – czytamy na Goniec.pl.

Jak to możliwe, że ktoś taki stał się w Polsce „gwiazdą”? Niestety – nie jest to odosobniony przypadek. Polacy mają jakiś dziwny pociąg do rozrywki takie jak „pato-streamy”, a celebrytkę robiono nawet z dzieciobójczyni – mamy małej Madzi z Sosnowca.

https://nczas.info/2024/04/25/zrobiono-z-niej-celebrytke-gwiazda-polsatu-kazala-zgwalcic-24-latke/?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2umacGswWmA6V0YWqOrw6hp-MnAeq64Qc9khtp8J-IzUC67Dfc1mDFbe4_aem_ATkZ9vfUJZUDKOMWKeyh0ckqSlGuudtfMeqpzqNB6EGNwDGc9WctWKoPg7bV40F6Lb-_nrcEyZUEuYxaoKPpQjDp
Alicja w krainie czarów

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Lothar.
Artykuł o Dagmarze Kaźmierskiej został usunięty z Wikipedii w lipcu 2022 roku z powodu niespełniania kryteriów encyklopedyczności.

Według redaktorów Wikipedii, aby osoba mogła mieć swój artykuł, musi ona spełniać dwa kluczowe kryteria:

    Znaczność: Osoba musi być znana i odgrywać znaczącą rolę w swojej dziedzinie.
    Weryfikowalność: Informacje o osobie muszą być dostępne w wiarygodnych źródłach.

W przypadku Dagmary Kaźmierskiej, redaktorzy uznali, że jej obecna popularność i działalność nie spełniają w pełni tych kryteriów.

Wskazano na kilka powodów tej decyzji:

    Udział w programach reality show: Chociaż Kaźmierska jest znana z udziału w kilku programach reality show, redaktorzy uznali, że sama obecność w tego typu programach nie jest wystarczającym wyznacznikiem notability.
    Braki w źródłach: Redaktorzy mieli problemy ze znalezieniem wystarczającej ilości wiarygodnych i rzetelnych źródeł informacji o Kaźmierskiej, które mogłyby posłużyć do stworzenia rzetelnego i neutralnego artykułu.
    Kryminalna przeszłość: Wskazano również na kryminalną przeszłość Kaźmierskiej, która - zdaniem niektórych redaktorów - nie współgra z wizerunkiem encyklopedii.

Należy jednak zaznaczyć, że usunięcie artykułu nie jest równoznaczne z całkowitym wymazaniem informacji o Dagmarze Kaźmierskiej z Wikipedii. Wzmianki o niej mogą nadal pojawiać się w artykułach o innych osobach lub wydarzeniach, z którymi była związana.

Decyzja o usunięciu artykułu jest zawsze podjęta na drodze dyskusji przez społeczność redaktorów Wikipedii. Istnieje również możliwość przywrócenia artykułu, jeśli w przyszłości pojawią się nowe, rzetelne źródła informacji o Kaźmierskiej, które potwierdzą jej znaczenie encyklopedyczne.

Warto również wspomnieć, że Wikipedia jest projektem nieustannie rozwijającym się i kryteria notability mogą ulegać zmianie w miarę upływu czasu.

Jeśli uważasz, że artykuł o Dagmarze Kaźmierskiej powinien zostać przywrócony, możesz zgłosić taką propozycję na odpowiedniej stronie dyskusyjnej Wikipedii.

Należy jednak pamiętać, że będziesz musiał przedstawić rzetelne argumenty i wiarygodne źródła, które potwierdzą znaczenie encyklopedyczne Kaźmierskiej.

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Biegnij Lola biegnij
No ona w swojej dziedzinie odegrała znaczaca rolę raczej?
[...]

AI tego nie napisze, bo..... wychowuje? Drobne początkowo wpływy, z czasem się zradykalizują, tak sądzę? >;P

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

michalina
Jest lansowana bo widocznie ma na kogoś haki.
Szydło z worka wyszło trochę zbyt późno.
Kapitałem mediów w Polsce zarządza ktos z zewnatrz,ktos komu zależy by Polacy byli wychowywani na wzor patologicznychwzorcow i akceptowali patologię.
Np.kiepscy,niby smieszny serial ale facet po całych dniach chlejacy piwo to mial byc wzór dla kogo?
Przyklady można mnozyc.

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Lothar.
A dawny 40 latek, Michalino? Czy zacny pan inżynier >;)) z wyedukowaną żoną, to są tacy szczęśliwi w małżeństwie?

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Biegnij Lola biegnij
Biegnij Lola biegnij napisał/a
[...]

Tja...A jakie zasługi miała Kamala Harris że została wice prezydentem USA? Chyba nie za ładny uśmiech?
https://twitter.com/dom_lucre/status/1719058369225310415?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1719058369225310415%7Ctwgr%5E8bac36f481396dd45fb3d25f39353897c6498aa9%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fthepeoplesvoice.tv%2Fjustin-trudeau-facing-life-behind-bars-on-child-rape-charges%2F

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
michalina napisał/a
[...]
Też to zauważyłem. Od samego początku. Ten serial, przez satelitę, szedł na cały świat Witaj Michalino...

[...]

Wojtek,a któż jest szczęsliwy w małżeństwie?;)
Akurat czterdziestolatek jest sympatyczny,przypomina mi moją rodzine za dzieciaka;))
Taki naiwny tata-inzynier i mama w białym fartuchu i dwójka dzieci i moze nie maluch ale duzy fiat
No,może moi rodzice byli mniej naiwni ale ogólnie taki rodzinny ,peerelowski klimat został zachowany
W każdym razie lepiej powielac wzorzec uczciwego inzyniera niż wiecznie pijanego Kiepskiego;)

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
michalina napisał/a
[...]
Hej Amigo:))
A potem takie stereotypy idą w świat.

[...]

Ewka? Jeszcze nie jedne takie ciekawostki wyjdą. Kurski wrócił Kamiński i Wójcik, zaopatrzyli go na pewno w niezłe "archiwum". I nie potrzeba do tego było żadnego Pegasusa. Wystarczy skopiować zeznania na komisariatach

[...]

No tak. Lenie, pijaki. I ta kolejka do...Toalety

[...]

No mają haki na siebie, ale po raz pierwszy został przeprowadzony taki atak. Widocznie PO dostało prikaz z góry, że góra ma  w dupie haki na nich i maja zlikwidować prawicę, bo sie grunt pod nogami w eurokołchozie pali. Została im jeszcze najważniejsza figura do zbicia, czyli Glapiński, żeby mogli spokojnie Euro wprowadzić
[...]

Chyba nie zdążą do czerwca...Eurokołchoz już wyłączony A na Euro musi się zgodzić Prezydent. Euro nie jest zgodne z Konstytucją. TK, też jeszcze nie rozwalili. Trzeba by było zmienić Konstytucję. A na to mają za mało ludzi...

[...]

Nie muszą do czerwca. Wywala Glapę i poczekaja na wybory prezydenckie
[...]

No to będziemy mieli Euro

Re: Wreszcie ktoś sie upomniał o tego kur.....szona! Wszyscy wiedzieli kim była, z resztą sama o tym mówiła, ale nikt nie zareagował! Tzw CWELEBRYTKA

Biegnij Lola biegnij
Ja jestem zdania, że to sie prędzej rozleci, ale zobaczymy
[...]

Gdzie? W Polsce? W Polsce może się rozlecieć, jak przyjdzie Trump. Oni dobrze wiedzą skąd wziął się Hołownia i kto go sponsorował...Musiałaby powstać zjednoczona prawica. I wyciągnąć częśc posłów PSL-u. Na swoją stronę...Ciężko będzie bo Kosiniak trzyma się Tuska jak rzep psiego ogona

[...]

Nie mają szans na swojego prezydenta. Żeby wygrać wybory na prezydenta. Trzeba mieć za sobą cały swój elektorat. I połowę elektoratu opozycji. Akcje lewaków lecą na łeb i szyję. Co będzie za rok? Będzie tylko gorzej...
12