Witaj Sylwio

Re: Witaj Sylwio

Sylwia
Administrator
Kawusia napisał/a
Zostawiam pozdrowionkaCzas na zmianę awatara.Jadę do Michalinki w tym tygodniu,może dołączysz do nas.To forum jakby bardziej swojskie ,tylko należy pamiętać o dyscyplinieŻeby nas znów nie wyrzucili.
Kochana Kawusiu widzę, że też wolisz to, co znane:) Też nie mam avatara heh, jakoś do tej pory nie był mi potrzebny, a umieszczam tutaj posty od 2017 roku.
Nie mam szans do Was dołączyć, teraz jestem tak zawalona robotą, że gdy zarwałam pół nocy z niedzieli na poniedziałek, próbując ratować Atlantydę, to chodziłam jak zombie;))
Z tym wyrzuceniem, to nie jest takie pewne, szczegóły napisałam na tamtym forum (tutaj nie chcę się rozpisywać na ten temat)
Pozdrów ode mnie Michalinkę i mocno ją uściskaj i siebie też;))

Re: Witaj Sylwio

Re: Witaj Sylwio

Sylwia
Administrator
Kawusia napisał/a
Ok.rozumiem,ja też często tak mam.Wykorzystuję urlop ,więc się przejadę,to tylko 2 godziny jazdy  samochodem.Super że ratowałaś dla nas Atlantydę,dziękujęBuziaczki gorące dla Ciebie Sylwio.
Kawusiu, wszyscy chyba wolą być tam jednak. Ja trochę popisałam i też pomału się aklimatyzuję. Łatwiej tam wstawić piosenki, a jeszcze wypróbuję, czy nie można też filmików z cda np. No i gify wchodzą bez problemu.
Mnie najbardziej szkoda, że nie można zajrzeć do poszczególnych wątków na Atlantydzie, bp jednak sporo tam dobrego zostawiliśmy...

Re: Witaj Sylwio

Re: Witaj Sylwio

Sylwia
Administrator
Kurcze, nie zgadzam się, byś to Ty się gubiła. Jak jeszcze Michalinka tak zadecyduje, to ja sama też nie widzę miejsca dla siebie. Przecież z chłopakami nie będę tylko gadać?
Nie odchodź Kawusiu, wiem, że trudno się przyzwyczaić do nowego i na dodatek gorszego.
Myślę, że jak się ustabilizuje tutaj i będzie pewne, że nie pozamykają, to pewnie wszyscy się przeniesiemy;)
Zmieni się nazwę i już;))

Re: Witaj Sylwio

Re: Witaj Sylwio

Sylwia
Administrator
Kawusia napisał/a
Sylwia napisał/a
[...]
Sylwio ja z mężczyznami pracowałam przez 11 lat i teraz kiedy kobiety dały mi popalić ,w korpo,to myślę sobie, że to był wspaniały czas dla mnie ,a ja nie umiałam wtedy tego docenić.Rozmowa z mężczyznami nie jest taka zła,nie wiem jak Michalinka,jutro się dowiem ,bo rozmawiałam z nią tylko przez telefon.Zobaczymy ,może się ustabilizuje,gorące pozdrowionka dla Ciebie zostawiam
Cały czas czekamy Kawusiu, choć niektórzy czują się już na tym nowym forum całkiem swojsko:)
Domyśl się, kto taki?
Kawusiu, jak będziesz mieć czas, to zajrzyj na Shoutboxa:)
Milusiego dzionka:)

Re: Witaj Sylwio

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Ps. A tymczasem zaczęło się psuć z licznikiem odwiedzin. Wylogowuję się, a niby jestem cały czas na forum, skądś to znamy;)) ale już nie będę pisać o naprawienie tego, przynajmniej na razie, bo oni mają teraz na głowie co innego.

Re: Witaj Sylwio

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Witaj Sylwio

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Witaj Sylwio

michalina
łomatko,nareszcie udało mi się zalogować;))
Kawusiu dziękuję za miłe"recenzje"z naszego spotkania,było super!:))
Dziękuję za przyjazd:))

Re: Witaj Sylwio

michalina
[...]
Hej Sarenko,zajrzalam na tamto forum ale go nie ogarniam na razie;))

Re: Witaj Sylwio

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina

[...]

michalina napisał/a
łomatko,nareszcie udało mi się zalogować;))
Kawusiu dziękuję za miłe"recenzje"z naszego spotkania,było super!:))
Dziękuję za przyjazd:))
Michalinko jechałam i myślałam o tych piątkach i dotarło do mnie że masz nawet w numerze domu,to nie może być przypadek ,a ja mam w dacie urodzenia i w numerze domu tak jak ty
Kawusiu pewnie coś w tym jest:))
Po naszym spotkaniu czułam się świetnie,jesteś cudownie energetyczną osobą,wyjątkowo ciepłą,wrażliwą i bezpośrednią:))
Miłego dzionka Tobie i każdemu,kto tu zajrzał;))

Re: Witaj Sylwio

Drapak
[...]

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Drapak

Re: Witaj Sylwio

Drapak