Wiosna 23

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. U mnie dzisiaj rano było paskudnie. Pochmurno i padał deszcz. W południe za to słonecznie. Ale zerwał się wiatr...Temp...+14 stopni.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
cześć  Kotku  u mnie oprócz wiatru dość mocnego było całkiem znośnie i ciepło  no i książki i kuleczki  wędrują już do Ciebie  nic ładnego nie miałam a w sumie to pewno zaśmiecam Ci dom swoimi wypocinami  tak sobie pomyślałam  Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Nie no Kotuś. Mieszkanie wyładniało dzięki Twoim pracom. Ale jest ich już rzeczywiście dużo. Dzisiaj z rana, dostałem liścik. Znowu podwyżka za prąd. Będę już płacił 109 euro za miesiąc. Oni umiaru nie mają, czy jak? Ile to jeszcze będzie trwało?...Buziak.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
do mnie przyszedł  rachunek za gaz  bardzo mało 24zł  dopłaty  a potem ponad dwie stówy co dwa miesiące  za energię też niewiele tak że budżet domowy nie ucierpi u mnie z tego tytułu  gorzej żywność  no i takie tam  różności   miło mi Kotuniu   Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
Na to co wydaję na żywność, nie zwracam już uwagi. Bo coś, jeść trzeba. Nie chodzę po restauracjach, nie kupuję jakiś rarytasów. Ale z tym prądem...Końca nie ma. Zastanawiam się, czy w ogóle jakiś koniec tych podwyżek będzie...Buziak.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
oj chyba nie skończą się muszą jakoś ludzi oskubać Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
oj chyba nie skończą się muszą jakoś ludzi oskubać Buziak
Tja. To ludziom zostaną pieniądze na opłacenie czynszu, prądu, ogrzewania, wody, i na jedzenie. A co dalej? Co z zakupem innych rzeczy? Przecież oni w ten sposób...Zniszczą gospodarkę/...Buziak.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
Kotku u nas  pisiory  już koparami kradną  najpierw łyżkami potem chochlą  teraz już  nawet tirami  i tylko słychać a co mi zrobią? sądy nasze policja nasza prawo nasze  Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
Kotku u nas  pisiory  już koparami kradną  najpierw łyżkami potem chochlą  teraz już  nawet tirami  i tylko słychać a co mi zrobią? sądy nasze policja nasza prawo nasze  Buziak
Acha...To skąd mają jeszcze tyle pieniędzy na Ukrainę? 100mld złotych... To Polska to chyba jakieś Eldorado...Buziak.
Ps.
TVN z z tą swoją propagandą podobnie jak Putin ze straszeniem atomem...Bez zmian...

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
jak to skąd? zdzierają z obywateli ile i co się da  Kotku  jest podatków od groma  zajomali zboże  Ukraińcom  zamiast puścić w świat  do głodujących  państw  kręcą lody jak się da i oczywiście na unię zwalają a ciemnota wierzy  rolników w ciula zrobili  itd   a na tvn  nie narzekaj  przynajmniej znamy prawdę na każdy temat  gorzej  z gnojowicą tvp  Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
[...]
O tych rolnikach wspomniałem dzisiaj Wojtkowi. Tyle co oni wysyłają na Ukrainę swoich produktów, nie wysyła żaden kraj w Europie. W Kijowie połowa artykułów spożywczych pochodzi z...Polski...Buziak.
Ps.
Kto nakręca rolników?

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
a ja tam już nie wiem o co w tym wszystkim chodzi  jeden bałagan widzę  i tyle Kotku  czekam końca  Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
a ja tam już nie wiem o co w tym wszystkim chodzi  jeden bałagan widzę  i tyle Kotku  czekam końca  Buziak
Kotuś...U granic naszego kraju, mamy wojnę. Do tego dochodzi ta krajowa, przedwyborcza. Także nie ma się co dziwić że jest tyle sprzecznych informacji. Przejdziemy się na jednego? Kotuś? Hm?...Buziak.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
chodźmy Kochanie  Buziak

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
chodźmy Kochanie  Buziak
Idziemy Kochanie...Buziak.

Re: Wiosna 23

Amigoland
Hm. Czas spać Kotuś. Wiatr przestał wiaćDobranoc Kochanie...Spokojnej nocy...Buziak.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
u mnie jakoś zimniej w pokoju  chyba wieje  słyszę jak huczy  Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów Buziak pa

Re: Wiosna 23

Amigoland
Imli-li ☼ napisał/a
u mnie jakoś zimniej w pokoju  chyba wieje  słyszę jak huczy  Dobranoc Serce Moje do jutra  miłych snów Buziak pa
Pa. Kochanie...Do jutra...Buziak.

Re: Wiosna 23

Amigoland
Witaj Kotuś...Buziak. Dzisiaj było u mnie istne urwanie głowy, deszcz z wichurą, słońce i znowu deszcz z wichurą. Ogólnie zimno...+11 stopni.

Re: Wiosna 23

Imli-li ☼
cześć Kotku a u mnie był ładny dzień  słonko od rana +17  dosyć ciepło dopiero od  2 godzin pada deszcz  trochę skorzystałam na spacerek a jakże  nie odpuściłam  Buziak
1234 ... 81