Wielka powódź w Rosji...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Amigoland
Miód na uszy Nie ma niezatapialnych...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Lothar.
Kto pod kim dołki kopie. Żeby to już się skończyło i ludzie normalnie znów żyli.

Re: Wielka powódź w Rosji...

Kto pod kim dołki kopie. Żeby to już się skończyło i ludzie normalnie znów żyli.
To się tak prędko nie skończy Wojtek...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Lothar.
Jest kogo doić, Andrzeju. Wojna to świetny biznes, każdy szajs sprzedasz, a i po jakiej cenie >;))

Re: Wielka powódź w Rosji...

Jest kogo doić, Andrzeju. Wojna to świetny biznes, każdy szajs sprzedasz, a i po jakiej cenie >;))
Dla Rosji ta wojna to żaden biznes Wojtek...No...Chyba że ty to widzisz inaczej...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Amigoland
Rosja została upokorzona, odizolowana od świata. Nawet nikt jej nie udziela pomocy humanitarnej przy tej wielkiej powodzi...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Lothar.
Andrzeju, jestem ostrożny, to może być szerszy gambit. Pożyjemy zobaczymy.

Re: Wielka powódź w Rosji...

Andrzeju, jestem ostrożny, to może być szerszy gambit. Pożyjemy zobaczymy.
Nie rozumiesz tego Wojtek że Rosja tonie. W rzeczywistości i w przenośni...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Lothar.
I co tam będzie, Andrzeju? Zobacz na upadek RPA.

Re: Wielka powódź w Rosji...

I co tam będzie, Andrzeju? Zobacz na upadek RPA.
Będzie coraz gorzej...A RPA...Daleko...

Re: Wielka powódź w Rosji...

[...]

To już mamy dwóch topielców, Ukraińców i kacapów...

Re: Wielka powódź w Rosji...

Nie każdemu "wolność" wychodzi na zdrowie, Andrzeju. >;)

Re: Wielka powódź w Rosji...

Nie każdemu "wolność" wychodzi na zdrowie, Andrzeju. >;)
Polacy coś mogą o tym powiedzieć, szczególnie po ostatniej 2WŚ....

Re: Wielka powódź w Rosji...

Rosja została upokorzona, odizolowana od świata. Nawet nikt jej nie udziela pomocy humanitarnej przy tej wielkiej powodzi...
Amigo zlituj się!
Rosja jest w BRICS,a ten "świat" to czym jest?
Świat to nie tylko usa i europa;))
Rosja ma zasoby,poradzi sobie;))
Ja juz od lat słyszę o upadku Rosji,he,he;))
A tu pikuś

Re: Wielka powódź w Rosji...

[...]
Brics? Jaki Brics? Indie zacieśniają współpracę z USA. RPA...Sprzedaje pociski...Ukrainie Indie płacą Rosji za ropę w Rupiach. Rosja ma ich miliardy. Co ma z nimi zrobić? Chiny też płacą Rosji tylko w Juanach...Bricks to jest tylko "projekt"...Bardzo oddalający się projekt...witaj Michalino...

Re: Wielka powódź w Rosji...

[...]
Nie wiem Amigo jak Rosja ma płacone,wiem tylko to,że gdyby była taka słaba jak mówisz to już by jej dawno nie było!
A jest:)
I wygrywa na Ukrainie;)
Bo skoro "zachód"tam wygrywa to dlaczego się jeszcze ciągnie ta wojna?
Bo Rosji nie da się pokonać ,taka prawda;)
No chyba,że Chiny ją zaatakuja ale ostatnio było jakieś spotkanie Rosja-Chiny i ich wzajemne stosunki maja sie dobrze;)

Re: Wielka powódź w Rosji...

[...]
Surowce ważna rzecz. Ale trzeba je najpierw wydobyć i dobrze sprzedać Największy odbiorca ropy, Chiny, płacą Rosji po najniższych cenach...

Re: Wielka powódź w Rosji...

[...]
Wiesz dobrze Michalino, że Rosja istnieje dzięki potężnemu aparatowi policyjnemu.  Uważasz Michalino że zdobycie paru wiosek, obróconych najpierw w gruzy, to sukcesy drugiej armii świata? Oni mogą i zdobyć nawet pół Ukrainy. Ale czy stać ich będzie na utrzymanie tam wojska? Dlaczego USA opuściło Afganistan? Ze względu na koszty...Rosję czeka coś podobnego...
12