W punkt

Re: W punkt

Lothar.
A pan Duda pierwszy bez konsultacji zaangażował Polskie środki.

Re: W punkt

Biegnij Lola biegnij
Pan Duda to juz oświadczył, że broń nuklearna w Polsce bedzie rozmieszczał

Re: W punkt

Lothar.
Jak się pozbyć tych pasożytów?

Re: W punkt

michalina
Pan Duda i cala ekipa polityczna powinien paść ofiarą voo doo
Innej opcji nie widzę;)

Re: W punkt

Pan Duda i cala ekipa polityczna powinien paść ofiarą voo doo
Innej opcji nie widzę;)
Robimy laleczki?

Re: W punkt

Pan Duda i cala ekipa polityczna powinien paść ofiarą voo doo
Innej opcji nie widzę;)
Robimy laleczki?

Ewa,szczerze?
Przez takich łajdusów nie zamierzam ryzykować;)
Za robienie laleczek to się moga zabrać prawdziwi Kahuni,Magowie ...
My byśmy zapłaciły wielka cenę,np.opętanie albo byśmy wylądowały w podziemnych światach.Masz sny Ewa to wiesz jak potrafi byc strasznie.
Nie,nie warto dla nich ryzykować.
Zresztą,kto wie czy te pacany nie stosuja jakiejś ochronnej magii.

Re: W punkt

[...]

Ja się nie boję Miśka, już straszniej być nie może he he

Re: W punkt

[...]

Oj,uwierz mi,może.
Poza tym po co ci brać na siebie taką karmę.
Przyjdzie czas i na nich .

Re: W punkt

Biegnij Lola biegnij
Nie wiem , co się z tym wiąże i jak to działa, ale nie raz wyobrażam sobie, że oni wszyscy umierają i śwuiat jest piękny he he

Re: W punkt

Lothar.
Ja ich w piekle nie chcę, niech spadają. Piekło to fajne miejsce, nie potrzebujemy takiego elementu >;P Niech ten ich jahwh ich sobie weźmie i zje. Smacznego >;))

Re: W punkt

Podejrzewam że to ze Słowacji Tylko dlaczego Słowacja weszła w unijny program pomocy Ukrainie...50 mld Euro?

Re: W punkt

Lothar.
Jeśli chodzi o to, czy Słowacy życzą Ukrainie zwycięstwa, w ten sposób odpowiedziało niespełna 50 proc. pytanych. 20-25 proc. życzyła tego Rosji. Według jednego z sondaży aż 70 proc. Słowaków zgadza się ze stwierdzeniem, że rząd traktuje lepiej uchodźców z Ukrainy niż własnych obywateli. Podobne liczby są przeciwko oddawaniu broni Ukrainie.

Re: W punkt

[...]
Czyli społeczeństwo jest podzielone A gdzie nie ma w Europie podzielonego społeczeństwa?

Re: W punkt

Biegnij Lola biegnij
A podzieliły to społeczeństwo na pewno KACAPY! he he he

Re: W punkt

A podzieliły to społeczeństwo na pewno KACAPY! he he he
Podzielił Syjon...

Re: W punkt

Biegnij Lola biegnij
A kto utrzymuje ten podział przy życiu?

Re: W punkt

Re: W punkt

Biegnij Lola biegnij
Hellooołłłł !!! nie oglądam! Muzy słucham. Zwoje i styki maja swoja wytrzymałośc Amigo

Re: W punkt

Hellooołłłł !!! nie oglądam! Muzy słucham. Zwoje i styki maja swoja wytrzymałośc Amigo
Myślałem że jesteś z tych co robią wiele rzeczy na raz. Ja słucham Kowalskiego i oglądam inne klipy
12