Prawda czy oszustwo?

Lothar.
Napisy można tłumaczyć z automatu >;)

Re: Prawda czy oszustwo?

Biegnij Lola biegnij
31 minut he he. Dzisiaj to jest awykonalne he he. Uczę czytać dzieciaka z upośledzeniem w stopniu lekkim i afazją , w dodatku ze zrozumieniem.  Dzisiaj go wzięłam na 5 godzin, więc nic do mnie nie dotrze he he musze wyluzować. Zaraz po zajeciach  zadzwoniła do mnie mama, zaczęłam mówić do niej  , tak jak do niego mówię, głośno i wyraźnie, powtarzając wyrazy i zwroty he he Najpierw była cisza w słuchawce, a potem sie zapytała, czy wszystko ze mna w porządku he he

Re: Prawda czy oszustwo?

[...]

Zwolnij, Mama ma rację >;)

Re: Prawda czy oszustwo?

Biegnij Lola biegnij
Moja mama nigdy nie zwalnia, więc kontekst był na pewno inny he he

Re: Prawda czy oszustwo?

Lothar.
Myślę że się o ciebie martwi >;)