Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Amigo czy ty się z choinki urwałeś? To całe GMO zboże z Ukrainy ( własność globalistów), które tak miało płynąć statkami do "Afryki" zalega w Polsce. Nasi rolnicy, których jest już garstaka nie moga sprzedać swojego. Ogarnij się
Wszystko jest własnością globalistów. Zaczynając od nas

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Andrzeju nie jest tak słodko to dawne feudalne układy a tak naprawdę franczyza, na swoim jesteś wyrobnikiem i z satelity cię nadzorują jak w fabryce.
A czy ja powiedziałem że jest słodko? Wojtek jeździsz po okolicy i widzisz nowoczesne domy rolników. Zapytaj się którego ile płacą w korporacji
Już niewielu zostało, Andrzeju, wiesz ile to kasy trzeba mieć w maszynach i budynkach? Bez dopłat nie pociągniesz bo koszta, zaraz wiosna i ropę trzeba kupić i wszystko inne. Swoją ziemię wynajmuję.

[...]

U nas już nie ma rolników kurwa mać!
No nie ma. A skąd te produkty w sklepach? Z Ukrainy czy może z Niemiec?

[...]

No wiem że niewielu zostało. Bo teraz mają szansę tylko duże gospodarstwa...

[...]

Maciak ma plan jak pomóc polskim rolnikom:)
Spać mi sie juz dziś chce ale może jutro znajdę ten film i moment kiedy o tym mówi:)
Dobrej nocy Amigo Tobie i wszystkim:))

[...]

No...Skoro ma plan Dobranoc Michalino...

[...]

Czyli jesteś Wojtek...Korporacją

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Lothar.
Nie ma z tego zysku Andrzeju, ale nie chcę sprzedawać ziemi po Dziadkach.

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Nie ma z tego zysku Andrzeju, ale nie chcę sprzedawać ziemi po Dziadkach.
Za darmo wynajmujesz? Wojtek?

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Lothar.
Zwrot podatków itp.

Re: Unia unia zwal se kunia, tu wrzucamy wszystko co dzieje się naprawdę , a nie w reżimowych kurwizjach!

Zwrot podatków itp.
No ale mimo wszystko. Coś tam z tego masz. Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki.
12