Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

brunetka.
A co to za trupie czaszki/pirackie/ nie słucham, ale ooo to to jest ok. .:)

Re: Humor mi się poprawia >;))

Lothar.
To taka piosenka żeglarska co cały świat ją zna Brunetko >;) pełna czarnego humoru >;)

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

brunetka.
O Ty , a niech sobie znają.:) czarny humor w weekend puszczasz!  i co to za brzydula ta Zwierzchowska.

Re: Humor mi się poprawia >;))

Lothar.
Ale ma ładny głos >;) I lubię ballady >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

brunetka.
Dobrze ballady są ok, ale ona na taki twardy głos, mi od razu nie przypadł do gustu.:)

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

brunetka.
Starsze ale fajne, poprawiłeś się bo dziś nie ma smutasów.:)))))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Re: Humor mi się poprawia >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez brunetka.
Przypomniałaś mi romantyczne nastroje Brunetko >;)

Re: Humor mi się poprawia >;))

brunetka.
Łooo Wojtek przypomniałeś mi Sumptuastic, dzięki.:) A kiedyś namiętnie ich słuchałam , tak czy owak mają moc.:)))

Re: Humor mi się poprawia >;))