The Devil Conspiracy (2023) film na wieczór? >;))

Re: The Devil Conspiracy (2023) film na wieczór? >;))

Jak zaszalałaś premium >;)) to zerknij czy hmm Mroczne zaklęcie (2021) jest do obejrzenia >;)

https://www.cda.pl/video/86702792d/vfilm

Załamana po odejściu męża dziewczyna rzuca zaklęcie, które jest magicznym rytuałem znanym z wielkiej mocy.

Jak odejdę od kompa, no bo jak mam ogarnac, to musze się skupić. A dopiero co usiadłam przy kompie
A podzielność uwagi? >;) Ja "oglądam" gram w gierkę i z psem "gadam" >;)

Re: The Devil Conspiracy (2023) film na wieczór? >;))

Na razie oglądam za free >;)

27 zyli na miesiąc kosztuje i mozesz sobie wykupić kiedy chcesz, nie podpisujesz zadnych umów na iles tam lat

[...]

Zmmeczona jestem, od rana troche ogarniałam i pogoda taka do spania

Re: The Devil Conspiracy (2023) film na wieczór? >;))

Lothar.
Ja też jutro będzie trudny dzień trzeba nazbierać "entuzjazmu" >;)
12