Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Lothar.
Mało kto ma to szczęście aby się zastanawiać co chce od losu 😘 tyłu pułapek uniknąłem a pewnie się wyłożę na czymś głupim, bo przeważnie tak jest 🐮 We własnych sprawach nie ma mądrych  Bogactwo, sława, mnie nie kreci, wolał bym żyć skromnie i być niewidzialnym, wiedza, miłość już szybciej 😼 ale i to z rozwagą. Co jest moją słabą stroną? Może powinienem milczeć? 🙊

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

[...]
Chyba z tych rozmyślań wyrwą cię klaksony kierowców stojących z tyłu

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Lothar.
A żebyś wiedział klient podjechał TIRem i zatrąbił >;)))

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

A żebyś wiedział klient podjechał TIRem i zatrąbił >;)))
Ja to wszystko widzę...Oczyma wyobraźni

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Lothar.
Siedzimy w Biurze :) pani sekretarka robi kawę >;))))

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

A żebyś wiedział klient podjechał TIRem i zatrąbił >;)))
Ja to wszystko widzę...Oczyma wyobraźni
 myśliwym zostanie, od tego myślenia he he . Ja dzisiaj na zastępstwach od samego rana, potem swoje i jeszcze siedzę. Pada, jak z cebra. Miałam coś porobić w domu, jak przyjadę, bo młodego nie wiozę, ale  włączył mi się mega leń i śpioch, że chyba se odpuszczę.

[...]

 myślowym zostanie, od tego myślenia he he . Ja dzisiaj na zastępstwach od samego rana, potem swoje i jeszcze siedzę. Pada, jak z cebra. Miałam coś porobić w domu, jak przyjadę, bo młodego nie wiozę, ale  włączył mi się mega leń i śpioch, że chyba se odpuszczę.
Źle się czułam od rana ale wsiadlam na rower i pojechalam do tzw.pracy i poczulam sie niebo lepiej

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Biegnij Lola biegnij
Ja jeszcze siedze z takim specyficznym dzieciakiem, ale już nie mam siły się wczuwać. Literki pisze he he

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

U mnie leje, to na rower nie ma szans

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Wojcieszku w końcu cię ktoś pierdolnie z tyłu, jak się będziesz tak zamyślał. A mi kazania prawiłeś, jak mówiłam, że odlatuje w samochodzie he he

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

U mnie leje, to na rower nie ma szans
U mnie przestało na szczęście;)
Chciałam tu wrzucić filmik z mojego spaceru z Puśka i tatą ale zapomniałam,jak sie to tu wrzuca;)
Zrobilam link i nie wiem co dalej;)

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Biegnij Lola biegnij
Takich prywatnych filmików to tez nie umien wrzucać. Trzeba chyba go najpierw na YT umieścić, ale mogę sie mylić. nie wiem

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Takich prywatnych filmików to tez nie umien wrzucać. Trzeba chyba go najpierw na YT umieścić, ale mogę sie mylić. nie wiem
Ewa,wrzucam ,kiedys wrzucilam i był filmik i jakieś zdjęcie,może się uda?;)
Jak nie to skasuję.
https://photos.app.goo.gl/XnBzA4Lm61JVx4xS7

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

michalina
Widzę,że się wrzucił to możecie luknąć;))

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Widzę,że się wrzucił to możecie luknąć;))
No jest! Super! Punieczka zachowuje sie jak moja Ulka, trochę po psowemu, ale tylko wtedy, kiedy chce he he. I jest szynkretką, jak moja, tylko moja jest z tych czarniawych, a twoja z tych łaciatych he he Dużo zdrowia dla taty!
moja:

twoja:

[...]

Cudowne są te kotki!!
Dziękuję za życzenia zdrowia dla taty;))

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Biegnij Lola biegnij
Koty to są koty! mają swój charakterek i nic tego charakterku nie jest w stanie zmienić he he moja potrafi bawić się z Lolką (psem) jak pies. Atakuja sie nawzajem, kiedy Lolka sie kładzie na grzbiecie, ta ja atakuje za gardło he he Boki mozna zerwać! Kiedyś je nagram i jak minie nauczycie, jak to wrzucać, to wrzucę

[...]

Ok,z przyjemnością popatrzę:))
Uwielbiam zwierzaki,jak w domu były psy to koty tez się z nimi bawiły,prawda,boki można zrywać;))
Jak coś to powiem jak wrzuciłam choc sama do końca nie wiem jak to się stało,ze mi się udało

Re: Czekam na spotkanie z klientem, siedzę w autku i dumam 😼

Biegnij Lola biegnij
Ostatnio nakładałam im żarcie do jednej miski, to samo. Pierwsza podchodzi Urszula, wylizuje cały sos, potem zjada najlepsze kawałki. Lolka w tym czasie leży metr od miski i sie przygląda. Jak Urszula sie nasyci, dopiero do michy podchodzi Lolka. Cyrk na kółkach. Kot ustawił psa he he