Stany robią translokacje?

Re: Stany robią translokacje?

Tja...Ja myślę że to zalane auta z Dubaju, w drodze do Polski

Re: Stany robią translokacje?

Lothar.
Przenoszą się i zabierają mienie pracowników. Sprawa translokacji jest tajna to nie powiedzą skąd dokąd >;))) Jak by zbierali się z eu, to niejeden by się wykosztował na pralnię >;)))

[...]

Tak tajna, że z kosmosu ich widać

Re: Stany robią translokacje?

Lothar.
Kto ma wiedzieć, to i wie ale po co mówić wszystkim? >;)))