Silniki spalinowe mają być nielegalne. Zobaczysz Amigo, że będa nas cały czas dojeżdżać, a nie jak przewidujesz, że lewactwo tego nie przeforsuje. Unia unia zwal se kunia.

Re: Silniki spalinowe mają być nielegalne. Zobaczysz Amigo, że będa nas cały czas dojeżdżać, a nie jak przewidujesz, że lewactwo tego nie przeforsuje. Unia unia zwal se kunia.

Miałem przyjemność z nimi "służyć" drugi raz, to już chyba za dużo? >;) Nie zapomniałem "swojej" hmm "przysięgi" >;))
Jesteś już zwolniony z przysięgi wojskowej. Tych dwóch państw już nie ma
To będę jak ten japończyk co jeszcze 30 lat po wojnie walczył, aż mu znaleźli jego starego przełożonego, co oficjalnie mu odwołał rozkaz. Bo myślał że ci współcześni, to jakieś amerykańskie szpiegi i kazał im spie... bo zastrzeli w imię cesarskiej japonii, to nie czekali, bo z takim weteranem to żartów nie ma i zaraz łeb spadnie.
12