Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Lothar.
Niby wyższa temperatura spalania i elektrofiltry ale syf poleci w niebo.

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Niby wyższa temperatura spalania i elektrofiltry ale syf poleci w niebo.
Tam przy Wiśle jest naturalny korytarz powietrzny, także jakby co...To poleci na Płock

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Lothar.
To do Wisły to kawał drogi Andrzeju >;)

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Amigoland
Tak, ale mimo wszystko bliżej jak z Wilanowa, czy Bemowa

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Lothar.
Ale wiatr przeważnie wieje na wschód >;) Dokuczy mnie i Wenus.

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Ale wiatr przeważnie wieje na wschód >;) Dokuczy mnie i Wenus.
Nie wiem skąd wieje , ale słyszałem kiedyś o naturalnym korytarzu wiatru związanym z rzeką...

https://www.domiporta.pl/informacje/a/niewielu-wie-o-ich-istnieniu-sprawdz-co-zapewniaja-kliny-napowietrzajace-5114

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Lothar.
Teraz rzeczywiście wieje na północ >;)

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

Amigoland
No widzisz. Ja nawet od mnie widzę

Re: Rockefeller stał się miliarderem dzięki chemioterapii, która zabija więcej pacjentów niż rak

To jest w tym korytarzu 3 wschód zachód >;)

12