Jak do tego doszło...

Re: Jak do tego doszło...

Amigoland
Na przykładzie Putina widzimy, jak niepozorny facet, który nie potrafi złożyć żonie szafy Może zagrażać istnieniu świata...

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Każdy ma swój fach, pan Putin jest z wywiadu, a nie od składania szaf.

Re: Jak do tego doszło...

Każdy ma swój fach, pan Putin jest z wywiadu, a nie od składania szaf.
No i żony się nie słuchał i nie szanował

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Facet z kasą i władzą, to kobiety kręci >;))

Re: Jak do tego doszło...

Facet z kasą i władzą, to kobiety kręci >;))
Jeszcze wtedy nie miał władzy, ani kasy. Starczało mu jedynie na piwo. Ale zwróć uwagę na jedno. Na klasę polityczną. Jelcyn...I nic poza tym. Potem Putin...I nic poza tym. A wiesz dlaczego zaraz pokochano  Putina? Bo zaczął płacić renty i emerytury! Czego za Jelzyna nie było...

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Podobnież odbudowuje mocarstwowość, a kto nie chciał by być dumny ze swojej ojczyzny? >:)

Re: Jak do tego doszło...

Podobnież odbudowuje mocarstwowość, a kto nie chciał by być dumny ze swojej ojczyzny? >:)
Tylko widzisz Wojtek. Między dumą a szowinizmem jest duża różnica. A oni w większości są szowinistami...

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Tych co poznałem to byli normalni, dużo ciekawsi niż niemcy, angole czy amerykanie, ciężkie warunki hartują ludzi, a jeszcze zależy skąd ktoś pochodzi bo to spory kraj >;))

Re: Jak do tego doszło...

Tych co poznałem to byli normalni, dużo ciekawsi niż niemcy, angole czy amerykanie, ciężkie warunki hartują ludzi, a jeszcze zależy skąd ktoś pochodzi bo to spory kraj >;))
No niestety, ja spotkałem tylko samych szowinistów. Jak temat wchodził na politykę, zmieniali się diametralnie. A tak to tak jak powiedziałeś. Wszystko ok...

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Zależy jakie czasy i gdzie Andrzeju tam też ich puszczali na zachód jak u nas >;)

Re: Jak do tego doszło...

Zależy jakie czasy i gdzie Andrzeju tam też ich puszczali na zachód jak u nas >;)
Raz homosovieticus...Na zawsze homosovietickus

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Żebyś Andrzeju zobaczył studentów z zachodu i ruskich to byś od razu wiedział kto jest kto >;)

Re: Jak do tego doszło...

Żebyś Andrzeju zobaczył studentów z zachodu i ruskich to byś od razu wiedział kto jest kto >;)
Ruska poznam z pyskaOd razu...

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
Nie jestem uprzedzony. Studenci ujdą >;)

Re: Jak do tego doszło...

Amigoland

Dobranoc Wojtek. Dobranoc Duszki.

Re: Jak do tego doszło...

Lothar.
W czołgu ciężka służba Andrzeju i wielu do domów nie wróciło. W wojnie w zatoce lotnictwo tą amunicją ze zubożonego uranu porozwalało czołgi. A ten uran to sobie nigdzie nie poszedł i tam się rodzą kalekie dzieci dzięki kłamstwom amerykańskich polityków. Takich samych, co robią wojnę na ukrainie.