Przytulasy? >;PP

Re: Przytulasy? >;PP

Przypomnisz sobie Serenko >;) masz niezwykłą pamięć >;)) A co do dat to pokładam w tobie zaufanie >;)) A ja w nawale spraw to jak nie zapisze to wiatr porwie. Wybieram się na 23 na rozprawę rozwodową ale gdzieś schowałem wezwanie żeby nie zginęło i nie znam sali ani godziny >;)
 😁 No to rozwodu przez Ciebie nie będzie haha
Widać pamięć mi już szwankuje, albo nie kojarzę, bo nie czytałam 😉
Zmykam i ...przytulam na sen 🤗 dobranoc

Re: Przytulasy? >;PP

Lothar.
Pożarli się strasznie i mam być niby świadkiem, chodzi o kasę. Trochę niesmaczne ale jechać trzeba. Jak to jest że z tak wielkiej miłości to się robią takie sprawy. Wolę pamiętać jak się kochali że żyć bez siebie nie mogli >;) Dobranoc Serenko >;)
12