Prawda czy fałsz? :)

Re: Prawda czy fałsz? :)

Lothar.
Dowiedziałem się dlaczego dziewczyna, która strasznie mi się podoba nie chce ze mną nawet porozmawiać. Otóż w przedszkolu powiedziałem jej, że jest brzydka i wepchnąłem ją do kałuży i ona do dzisiaj nie może mi tego wybaczyć.

Re: Prawda czy fałsz? :)

Nie koniecznie. Może oznaczać że może pomagać mężowi Cześć Wojtek.

Re: Prawda czy fałsz? :)

Faceci szybciej się wyroili

Re: Prawda czy fałsz? :)

[...]

Pamiętliwa

Re: Prawda czy fałsz? :)

Nie koniecznie. Może oznaczać że może pomagać mężowi Cześć Wojtek.
Cześć, Andrzeju >;) Panie bywają..... krytyczne >;))

Re: Prawda czy fałsz? :)

Lothar.