Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Lothar.
A jak by tak puścić wyżej Jeżyny? Owoce smaczne, a kolce też mają >;))

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Przez "płot " z jeżyn, wysoki na 2m, szeroki na 1,5...Nikt nie przejdzie. Tylko jest jedna wada takiego "płotu". Masz w domu zawsze pełno skrzydlatych gości, hehehe...

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Amigoland
Kawusia napisał/a
Amigoland napisał/a
Przez "płot " z jeżyn, wysoki na 2m, szeroki na 1,5...Nikt nie przejdzie. Tylko jest jedna wada takiego "płotu". Masz w domu zawsze pełno skrzydlatych gości, hehehe...
I dużo odchodów ptasich
No te też by tam przebywały. Ale miałem na myśli muchy, osy, pszczoły i inne owady...

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Ja proponuję wijące róże. Sama takie chcę sobie sprawić, by ciut oddzielić się od sąsiadów;P

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Jej ale piękne!
Uwielbiam takie małe,bardzo różowe różyczki na płotach czy takich własnie bramkach,są cudne:))

Re: Porady budowlano hmm rodzinne >;P