Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

No proszę. O takich tajnych sprawach. Rosja dowiaduje się z Onet.pl. To przecież jakieś kuriozum. Chyba ktoś źle rozumie wolność mediów. Dlaczego o tym nie dowiem się z web.de. Tylko z "polskiego" onet. pl. Cześć Wojtek.

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Amigoland
Kacapy mają swój wywiad i dobrze wiedzą co się dzieje. No ale Niemcy muszą Kacapom "pomóc". A przy okazji zdyskredytować Polskę w NATO. O widzicie co za sojusznik. Nie umieją dochować tajemnicy wojskowej i paplają nawet w "swoich" mediach...

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Amigoland
A to że Polska jest na Ruskiej liście państw wrogich Rosji, wiemy już od co najmniej 5 lat. A co tam na Ukrainie robi grupa Wagnera? Kto odcina się od niej. Chociaż ją finansuje Podstawka robi program stronniczo. Dla kogo pracuje? Dla Niemiec? Dla Rosji? Bo na pewno nie dla Polski...

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Amigoland
Ja w ciągu paru minut mogę znaleźć historię pułku Huzarów śmierci. To pułk który powstał w odpowiedzi na bolszewickie bestialstwo w Polsce...

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Andrzeju bogatsi i sprytniejsi dawno uciekli i teraz idzie polowanie na rekruta, to czas na Polaków. Pisałem że i u nas zamożniejsi wysyłają dzieci na... studia, bardzo daleko. Więc to biedni będą ginąć za przyszłe latyfundia na ziemi po ukrach.

[...]

To. To już inna sprawa. Nie możesz powiedzieć, mam w dupie bo bogaci uciekli. Bo kacapy przyjdą i zniszczą twój dom, nie bogatych. A ciebie w kamaszki...Nie pójdziesz? To pod ścianę...

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Re: Polski werwolf na ukrainie? Dywersanci?

Lothar.
Zawsze jest część populacji co nie chce pracować, a żyć z rabunku i morderstw. Nazywamy ich "złą krwią" jak wyjeżdżają na "misje" i nie wracają to reszta oddycha z ulgą. Zobacz kto jest ochotnikami na wojny. Byle normalnych nie zmuszać poborem.